mereltje Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 @Drs. IJzerboutworden de trainingen ook uitgezonden ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 Ik moet het navragen. Ben op dit moment niet in het NOC maar thuis. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
johnno Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 4 uren geleden, Sprietje zei: k vind het maar een vreemde zaak. Dit betekent dus dat heel de wereld de F1-races nu in 1080p vrij kan bekijken. Ik kan me ook niet voorstellen dat daar niet een stokje voor gestoken zal worden. Het zou de multi-miljoenen markt aan tv gelden volledig op z'n kop zetten.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 Of het reclamevrij blijft weet ik niet. Ik zou dat de programma mensen moeten vragen. Dat heeft echter niets met het feit te maken dat je de MBC programma´s nu via het www fta kan bekijken. Ik kan er niet alles over zeggen maar wel het volgende: MBC Group heeft enorm veel last van piraterij van boevenbendes vooral in Saudi Arabiya die ons model van eerlijke uitzendingen waarvoor we rechten en royalties betalen volledig kapot te maken door onze programma´s via IP Streams tegen betaling beschikbaar te maken voor iedereen. Het probleem is zo ernstig dat we ons bestaan zeker in deze Corona crisis in gevaar zien komen en we kunnen er weinig tot niets tegen ondernemen. Dus is er nu een besluit gekomen om alle programma´s beschikbaar te maken..gratis...met als doel om te onderwereld putten te dreggen want nu heeft niemand geen interesse meer om een abbonement af te sluiten voor geld met deze gangsters. BeIn sport gaat waarschijnlijk hetzelfde doen en gaat de strijd aan met de BeOutQ gangsters door alle programma´s gratis fta aan te bieden. Net zo lang tot het "moeras" droog ligt. Tergelijkertijd gaat de regering in Saudi Arabiya duidelijk strengere straffen opleggen tegen programma-piraterij en ziet het niet meer langer als cavaliers delict. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 Dus we proberen de criminelen met hun eigen middelen te verslaan. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
johnno Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 (aangepast) Maar wanneer MBC de F1 volledig FTA gaat aanbieden, zal er ook minder animo zijn een abonnement af te sluiten bij reguliere aanbieders. Ik kan me niet voorstellen dat die aanbieders dat doodleuk zullen gaan accepteren. Bein Sport is dacht ik de rechthebbende partij voor de Champions League, in jouw gebied. Kunnen we daar dan binnenkort hetzelfde verwachten? 4 maart 2021 aangepast door johnno
Moderator ceesv Geplaatst: 4 maart 2021 Moderator Geplaatst: 4 maart 2021 Wie weet komt er voor Europa een regio blok. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 maart 2021 Geplaatst: 4 maart 2021 (aangepast) 1 uur geleden, johnno zei: Bein Sport is dacht ik de rechthebbende partij voor de Champions League, in jouw gebied. Kunnen we daar dan binnenkort hetzelfde verwachten? Waarschijnlijk wel. Maar 100% zeker niet. We concurreren met elkaar. MBC kanalen waren op de kabel in HD in de GCC & Maghreb landen altijd al fta. De piraterij treft BeIn nog veel harder dan MBC. 4 maart 2021 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Op 4-3-2021 om 12:19, mereltje zei: @Drs. IJzerboutworden de trainingen ook uitgezonden ? De trainingen zullen ook te zien zijn op MBC Action. Evenals op MBC Persia. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
SIMBAke Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 lijkt me leuk om te weten ; Kalender 2021 28 maart: GP Bahrein18 april: GP Emilia Romagna (Imola)2 mei: GP Portugal 9 mei: GP Spanje23 mei: GP Monaco6 juni: GP Azerbeidzjan13 juni: GP Canada27 juni: GP Frankrijk4 juli: GP Oostenrijk18 juli: GP Verenigd Koninkrijk1 augustus: GP Hongarije29 augustus: GP België5 september: GP Nederland12 september: GP Italië26 september: GP Singapore3 oktober: GP Rusland10 oktober: GP Japan24 oktober: GP Verenigde Staten31 oktober: GP Mexico7 november: GP Brazilië21 november: GP Australië5 december: GP Saoedi-Arabië12 december: GP Abu Dhabi VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Sprietje Geplaatst: 6 maart 2021 Auteur Geplaatst: 6 maart 2021 En vergeet vooral niet de wintertestdagen in Bahrein er bij te zetten. Die beginnen al over 6 dagen van 12 t/m 14 maart. Ook te zien op MBC-Action.
Sprietje Geplaatst: 7 maart 2021 Auteur Geplaatst: 7 maart 2021 De testdagen die in Bahrein op vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 maart gereden worden, vinden plaats van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 uur Central European Time, dat is van 10:00 tot 14:00 en van 15:00 tot 19:00 uur lokale tijd.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 maart 2021 Geplaatst: 7 maart 2021 (aangepast) De tijd in Bahrain heet: Arabia Standard Time AST = UTC+03:00 7 maart 2021 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 7 maart 2021 Auteur Geplaatst: 7 maart 2021 Dat klopt precies. UTC time (Universal Time Coordinated) noemde men vroeger Greenwich Mean Time (GMT) en verschilt tegenwoordig altijd 1 uur met Central European Time (UTC+1) Het verschil tussen Arabia Standard Time AST en UTC-time is dus 2 uur maar ik dacht niet het hele jaar door i.v.m. zomer- en wintertijden.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 maart 2021 Geplaatst: 7 maart 2021 Op zondag 28 maart gaan veel landen ook naar de zomertijd. Dus daar ook even mee rekening houden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen