Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 maart 2021 Geplaatst: 7 maart 2021 Op RTL Television zijn de volgende wedstrijden dit jaar in FtA te zien: 18 April: Grote Prijs van Emilia in Imola 9 Mei: Grote Prijs van Spanje in Barcelona 12 September: Grote Prijs van Italië in Monza 7 November: Grote Prijs van Brazilië in São Paulo "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 9 maart 2021 Auteur Geplaatst: 9 maart 2021 Dit jaar levert niet Mercedes maar Aston Martin de safety cars voor de F1 De safety car is een aangepaste Aston Martin Vantage met 535 pk en de medical car is een Aston Martin DBX suv. Beide worden vanaf a.s. vrijdag ingezet.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 2 uren geleden, Sprietje zei: Dit jaar levert niet Mercedes maar Aston Martin de safety cars voor de F1 Deze melding is niet juist. Zowel Aston Martin als ook Mercedes leveren afwisselend de Safety Car en de Medical Car. De chauffeur voor de Safety Car is zoals altijd de Duitser Bernd Mayländer. In de Medical Car rijdt als vanouds, Alan van der Merwe uit Zuid Afrika. De Mercedesen zijn niet meer zilverkleurig maar in rood gespoten. In Bahrain zullen de Aston Martins als eerste rijden. Bij de 2e wedstrijd is dan Mercedes aan de beurt. Bron: Al Arabiya News "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Wel mooi die linkse, wordt het mooiste autootje op het circuit.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
el renegade Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 Op 6-3-2021 om 13:30, Sprietje zei: En vergeet vooral niet de wintertestdagen in Bahrein er bij te zetten. Die beginnen al over 6 dagen van 12 t/m 14 maart. Ook te zien op MBC-Action. Ik probeer nu even op de android app maar momenteel geen F1 te zien.
Sprietje Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Geplaatst: 12 maart 2021 Problemen door zandstorm in Bahrein: Zou dat fijne stof ook in de motor komen of hebben ze oliebad filters zoals ook in de Dakar race?
D.Quijote Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 @Sprietje Is er ergens beeld op de MBC zenders, of worden die test dagen niet uitgezonden, kwam ook niets tegen in de MBC programmering. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sprietje Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Geplaatst: 12 maart 2021 Ik heb ook geen beeld van de trainingsdagen. Het zal te lang duren om dat uit te zender, 3 dagen van 8uur is 24 uur.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 Ik ging er van uit dat we het uitzenden. Of in ieder geval een samenvatting. Ik ben voor de techniek bij MBC verantwoordelijk, niet de programmering. Zal het navragen hoe het precies zit. Maar geniet nu van mijn weekend. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Geplaatst: 12 maart 2021 Max heeft nu het meeste aantal ronden (109) op zijn naam staan en de snelste tijd. Ik denk dat zondagmiddag alle auto's dezelfde kleur hebben omdat ze gezandstraald zijn en alle lak er af is.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 maart 2021 Beheerder Geplaatst: 12 maart 2021 Van vorig jaar hebben we geleerd dat dit niet zo veel zegt. Heeft verstappen vorig jaar exact dezelfde rondjes gereden op dit circuit en wat was toen zijn tijd en die van Hamilton/Bottas? Weet je dat? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 maart 2021 Beheerder Geplaatst: 12 maart 2021 Dit waren vorig jaar op dit circuit de resultaten in kwali: [VERWIJDERD] Maar ik weet dus niet zeker of dat exact dezelfde layout was. Kijkend naar het verschil vermoed ik van niet Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Geplaatst: 12 maart 2021 Dus Max nu al 5 sec. sneller dan vorig jaar en dat met minder downforce.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 maart 2021 Beheerder Geplaatst: 12 maart 2021 2 uren geleden, Sprietje zei: Uitslag na eerste testdag Foutje van mij! Dit was vorig jaar kwali: En dan zie je dat de resultaten absoluut niet spectaculair zijn Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen