marcow Geplaatst: 17 december 2020 Geplaatst: 17 december 2020 Ik krijg van het geinstalleerde F Secure beveiligingsprogramma een melding dat Browserprotection microsoft Edge niet is ingeschakeld Als ik naar die website ga staat er dat alle websites die ik bezoek gewijzigd kunnen worden Moet ik toch kiezen voor inschakelen extensie
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2020 Geplaatst: 18 december 2020 Ja moet je inschakelen. Maar er is een bug / foutje want f-secure onthoudt 't niet OF Edge onthoudt deze extra plugin niet. Wie schuldig is mag het zeggen. op firefox gaat het prima The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2020 Geplaatst: 18 december 2020 op de andere pC met updates van windows 10 gaat het wel klik op de drie punten rechtsboven in beeld van edge klik op extensions en schakel de beveiliging in The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2020 Geplaatst: 18 december 2020 De belangrijke bescherming is natuurlijk die voor je online banking acties. opdat geen cookies en andere tracking devices dit kunnen uitlezen zoals je ziet is die nu actief toch maar even windows 10 geupdate zodat hij ook op deze pC werkt The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen