wimo Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 Hallo, Wie heeft er nog een analoge satelliet ontvanger staan die weg mag. Ik ben een ATV amateur uit België. mvg Wim
Zilverster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 @wimo, Heb jij deze vraag al een keer eerder gevraagd hier op het forum ? Zelfde vraag heb ik gelezen voor een paar weken terug hier op het forum, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
cookie monster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 44 minuten geleden, Zilverster zei: Heb jij deze vraag al een keer eerder gevraagd hier op het forum ? Zijn vorig bericht , ivm Goes: Geplaatst: 6 juni 2010 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Zilverster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 @cookie monster, Deze vraag hier onder heb ik gelezen : Quote Hallo, Wie heeft er nog een analoge satelliet ontvanger staan die weg mag. Ik ben een ATV amateur uit België. mvg Wim Een aantal weken geleden ! Bedankt voor het mee denken, maar volgens mij had dat niets te maken met een posting uit het jaar 2010 ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
cookie monster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 33 minuten geleden, Zilverster zei: Bedankt voor het mee denken Klopt , die vraag ging over DVB-T 🙂 Effe de zoekfunctie gebruiken 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 Af en toe staat zo'n ding in Nederland nog bij een kringloop maar ze worden zeldzaam. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Zilverster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 @All, Quote Wie heeft er nog een analoge satelliet ontvanger Quote Klopt , die vraag ging over DVB-T 🙂 Maakt niet uit, geeft een beetje lol. Ik hoop dat @wimo even antwoord geeft ☺️ , gr. Zilverster. 1 You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Mojo Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 5 uren geleden, wimo zei: Hallo, Wie heeft er nog een analoge satelliet ontvanger staan die weg mag. Ik ben een ATV amateur uit België. mvg Wim Echostar LT7800 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Zilverster Geplaatst: 23 december 2020 Geplaatst: 23 december 2020 @All, Ik heb de link terug gevonden : Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen