wimo Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 Hallo, Wie heeft er nog een analoge satelliet ontvanger staan die weg mag. Ik ben een ATV amateur uit België. mvg Wim
Zilverster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 @wimo, Heb jij deze vraag al een keer eerder gevraagd hier op het forum ? Zelfde vraag heb ik gelezen voor een paar weken terug hier op het forum, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
cookie monster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 44 minuten geleden, Zilverster zei: Heb jij deze vraag al een keer eerder gevraagd hier op het forum ? Zijn vorig bericht , ivm Goes: Geplaatst: 6 juni 2010 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Zilverster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 @cookie monster, Deze vraag hier onder heb ik gelezen : Quote Hallo, Wie heeft er nog een analoge satelliet ontvanger staan die weg mag. Ik ben een ATV amateur uit België. mvg Wim Een aantal weken geleden ! Bedankt voor het mee denken, maar volgens mij had dat niets te maken met een posting uit het jaar 2010 ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
cookie monster Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 33 minuten geleden, Zilverster zei: Bedankt voor het mee denken Klopt , die vraag ging over DVB-T 🙂 Effe de zoekfunctie gebruiken 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 21 december 2020 Geplaatst: 21 december 2020 Af en toe staat zo'n ding in Nederland nog bij een kringloop maar ze worden zeldzaam. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's