rick8245 Geplaatst: 22 december 2020 Geplaatst: 22 december 2020 Aanfezien openpli niet meer door ontwikkelt wordt (zover ik weet) ben ik op zoek naar een image die ook een applicatie bevat voor Netflix, Videoland en vooral Prime Video. Nu bekijk ik dit via een android kastje maar handiger vind ik het als het via mijn Dreambox 500HD zou kunnen. Weet iemand of dit mogelijk is ?? Alvast hartelijk bedankt Met vriendelijke groeten, Rick8245
Tonskidutch Geplaatst: 22 december 2020 Geplaatst: 22 december 2020 er zijn beta images maar niet voor elke content streaming dienst echter die werken zoals je kunt nalezen op de dreambox fora heel povertjes en die 500HD is ook wel een heel trage pC https://www.i-have-a-dreambox.com/wbb5/forum/index.php?thread/199343-plugin-netflix-dream/ bijvoorbeeld ps image OF plugin natuurlijk Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Mimisiku Geplaatst: 22 december 2020 Geplaatst: 22 december 2020 Een DM500HD really??? Dat apparaat heeft niet eens geheugen voor zo'n applicatie en al helemaal niet de snelheid (405Mhz). Er zijn pogingen gewaagd in OE 2.5/2.6 voor de Dreambox DM9x0, Dreambox One, Dreambox Two met zeer mager resultaat! NetFlix alleen in 720p/Stereo. Wel succes met Androïd Pie voor de Dreambox... Maar dan ben je inmiddels wél uit Enigma2.. Ook voor de VU+ 4K boxen is er een image met Kodi ingebakken (maar zo instabiel als de neten)... Op een 64Mb DM500HD kun je dit gevoegelijk vergeten.... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen