Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag reeds een paar maal ondervonden dat zender 1 ( vrt ) soms de melding geeft zender gecodeerd.

Nog iemand hetzelfde ondervonden ?

Prettige feesten

Geel , Stad in de Kempen.


Geplaatst:

Sinds we onze TV opgezet hebben (iets voor 19u) hebben we al een paar keer storing gehad: geen klank meer en het beeld blijft enkele seconden tot enkele tientallen seconden stil staan.

Op https://allestoringen.be/storing/tv-vlaanderen/ zie ik dat er blijkbaar weer een probleem is bij TV Vlaanderen?

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Geplaatst:

Idem hier,

 

Net een opname gestart en even later alle tvv zenders op zwart.

 

Ben nu via de app aan het kijken.

Vrouw moet thuis zien.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Zie ook topic op CanalDigitaal, zelfde storingen.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Geplaatst:

Ook Joyne lag er wel 2 minuten uit.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Geplaatst:

Flink wat meldingen bij zowel TVV als Can Dig. Hoef dus niet verder te zoeken bij mijn eigen spullen. Extern probleem.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Geplaatst:

Ik had de indruk dat het alleen de gecodeerde kanalen zijn die problemen geven , hun info kanaal  op14 werkte steeds, of was het maar toeval?

 

 

Geplaatst:

Hier zelfde probleem op TVV meerdere kanalen en al meerdere uren. Kan altijd voorvallen natuurlijk, maar op hun website geen melding van deze storing en dat . . . stoort me.

Geplaatst:

Jullie moeten dat altijd bij de TVvlaanderen provider melden... altijd en weer opnieuw.

 

Door enkel hier te komen navragen of er gebruikers zijn die hetzelfde ervaren daarmee gaat niets opgelost worden.

Klacht indienen du moment

Always and Forever

Pat Metheny Group

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...