Mojo Geplaatst: 30 december 2020 Geplaatst: 30 december 2020 Op 25-12-2020 om 10:27, Mojo zei: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
dutchandrew Geplaatst: 30 december 2020 Geplaatst: 30 december 2020 Ik wens jullie een mooi 2021. Waarin Corona weer een biertje is , Donald alleen maar een eend , een Dissel alleen maar iets voor een caravan , de Jonge gewoon weer kaas , Positief weer positief , Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt , Wattenstaafjes alleen nog in je oren , Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen, vi(e)russen uit Moskou komen en niet uit Wuhan , 1,5 meter de minimale afname van bier bij de horeca wordt, kortom weer een "normaal" jaar maar wel met het besef dat alles niet zomaar "normaal" is.
Mojo Geplaatst: 30 december 2020 Geplaatst: 30 december 2020 Die moet toch op deze manier? Ik wens je een mooi 2021🥂. Waarin Corona weer een biertje is 🍻, Donald alleen maar een eend 🦆, een Dissel alleen maar iets voor een caravan 🚙🏕️, de Jonge gewoon weer kaas 🧀, Positief weer positief 👍🏻✅🆗, Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt 👷🏻♂️🛠️🪚, Wattenstaafjes alleen nog in je oren 👂🏻🧑🏻⚕️, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen 🤧😷❌🪚😷✅, vi(e)russen uit Moskou komen en niet uit Wuhan 🥸😑, 1,5 meter de minimale afname van bier bij de horeca wordt 📏🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻, kortom weer een "normaal" jaar maar wel met het besef dat alles niet zomaar "normaal" is.2️⃣0️⃣2️⃣1️⃣ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Miauw Geplaatst: 30 december 2020 Geplaatst: 30 december 2020 De kerstdagen zijn achter de rug, bijna in 2021, wat een k.. jaar was 2020. 2021 zal ook niet het leukste jaar worden, vaccineren duurt zoals het er nu uit ziet tot ergens in augustus 2021, voorlopig dus nog afstand bewaren, en vooral die het niet willen begrijpen ontwijken. Ik wens iedereen een goede gezondheid toe, voor de gene die weer moeten wachten, hou vol, je bent de enige niet, ik spreek helaas uit ervaring. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Big fellow Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Ik wil iedereen een zeer goed 2021 toewensen... Dat het maar een (veel) beter jaar mag worden, in goede gezondheid....! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
D.Quijote Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Timm1983 Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 (aangepast) Voor iedereen een goed 2021 en hopelijk mogen we het nieuwe jaar eens gaan vieren op café in februari of maart in België. Ik ben benieuwd naar hun nieuwe maatregelen voor 16/1. Hopelijk komen er nog veel nieuwe zenders bij dit jaar via mijn Proximus TV. Vandaag ging de Franse versie van Comedy Central van start en op 21/1/2021 cultuurzender "Podium 19". Ik weet niet of Podium 19 ook via TV Vlaanderen te zien zal zijn. Verder hoop ik ook op een vernieuwing van de Film1 kanalen of een nieuwe naamsverandering voor de Film1 zenders. Timm1983 1 januari 2021 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2021 Moderator Geplaatst: 1 januari 2021 Ik wens iedereen een gezond en voorspoedig 2021. Ik hoop dat het jaar 2021 iedereen dat mag brengen wat men zich rond middernacht heeft toewenst. En nu genieten van het Nieuwjaar concert uit Wenen! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Vanuit een zonovergoten Spanje de beste wensen voor 2021 voor alle leden van Sat4all.
Satneef Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Iedereen de beste wensen voor 2021! ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Con Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Gezondheid, een hand geven, elkaar kussen, en een stevige HUG, Dat is wat ik iedereen wens. En dank voor een ieder die van dit board een uitstapje maakte, hulp bood en dat we onze vrijheden weer terugkrijgen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast catw Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 (aangepast) 1 januari 2021 aangepast door catw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen