Zatter Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Het beste propaganda kanaal. Na de val van de muur is het misgegaan en is de 'Gleichschaltung' weer het Westen ingestroomd, en ook de genzen overgegaan. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 januari 2021 Auteur Geplaatst: 2 januari 2021 16 uren geleden, Sverige zei: Ik ben erg verbaasd over de commentaren op die ene keer dat de Tagesschau fout loopt.... Het Duitse journaal behoort echt tot de beste die ik ken, ook de meest professioneel gebrachte nieuwsuitzendingen. Veel landen , waaronder Nederland kunnen nog erg veel leren van Duitsland op dat vlak.... Op 30 december heb ik wel gewoon de Tagesschau gezien, maar niet die van 1700 uur... ik kijk altijd om 20 00 uur.... toen ging het gewoon goed, zoals altijd. Je hebt helemaal gelijk. De nieuwsuitzendingen op de Duitse ARD en ZDF zijn gewoon bijzonder goed en vertrouwenswaardig. We hebben de feestdagen achter de rug en Zatter doet zijn naam weer eens eer aan. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2021 Geplaatst: 2 januari 2021 3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: De nieuwsuitzendingen op de Duitse ARD en ZDF zijn gewoon bijzonder goed en vertrouwenswaardig. dat heeft geloof ik niemand hier betwijfelt maar dat zo iets gebeurd (toen) en nu ook eens een keertje zijn die uitzondering die de regel bevestigd. als je leest wat er bij Canaldigitaal allemaal loos is dan ben je blij met Duits FTA Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Zatter Geplaatst: 2 januari 2021 Geplaatst: 2 januari 2021 3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Je hebt helemaal gelijk. De nieuwsuitzendingen op de Duitse ARD en ZDF zijn gewoon bijzonder goed en vertrouwenswaardig. We hebben de feestdagen achter de rug en Zatter doet zijn naam weer eens eer aan. Ik snap het wel dat naar een droger klimaat bent gegaan. Hier, zou je eenvoudigweg verroesten. En ja dat is net zo'n onzin als jij uitkraamt over mij. Terwijl je zou kunnen weten waar mijn alias vandaan komt. Ik heb het nog niet een zolang geleden hier beschreven. Helaas is jou dat ontgaan, ik kan daar best begrip voor opbrengen. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen