tajvdz Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Ik had gister middag dat mijn Dreambox was vastgelopen. Beeld stond stil en geluid liep door. Ik merkte dat toen ik via pc niet op de harde schijf kon komen. Na reboot werkte alles weer maar in de avond en nacht veel problemen. Beeld bleef regelmatig stil staan en na reboot werkte het weer. erg lastig want ik was wat muziek programma's aan het opnemen die nu allemaal zijn mislukt! Sinds vanochtend heb ik deze problemen niet meer. Wanneer is alles FTA gegaan en sinds wanneer staat de codering weer aan?
Sprietje Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 45 minuten geleden, a33 zei: Tja, ze zijn vandaag dus gewoonweg niet te bereiken op hun telefoonnummer, of per chat, om een storing door te geven. Heractivatie (herhaaldelijk geprobeerd) doet helemaal niets. Vanavond geen Nederlandse TV voor ons. Groet, A33 Je bent de enige niet, lees de berichten van de abonnees, zie: https://allestoringen.nl/storing/canaldigitaal/kaart/ enhttps://allestoringen.nl/storing/canaldigitaal/
gerrit B Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 1 uur terug, tajvdz zei: Ik had gister middag dat mijn Dreambox was vastgelopen. Beeld stond stil en geluid liep door. Ik merkte dat toen ik via pc niet op de harde schijf kon komen. Na reboot werkte alles weer maar in de avond en nacht veel problemen. Beeld bleef regelmatig stil staan en na reboot werkte het weer. erg lastig want ik was wat muziek programma's aan het opnemen die nu allemaal zijn mislukt! Sinds vanochtend heb ik deze problemen niet meer. Wanneer is alles FTA gegaan en sinds wanneer staat de codering weer aan? Dat had ik ook op mijn VU+ gewoon de ontvanger geheel uitzetten en weer opstarten en alles deed het weer een poosje tot het beeld weer vast ging staan en het geluid gewoon doorliep. Je kon zelfs de kaart gewoon geheel uit je ontvanger verwijderen het geluid blijft gewoon doorlopen. Dus dan maar weer uitzetten en opnieuw opstarten en dan ging het weer voor zo'n 3 kwartier. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
tajvdz Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 (aangepast) 6 minuten geleden, gerrit B zei: Dat had ik ook op mijn VU+ gewoon de ontvanger geheel uitzetten en weer opstarten en alles deed het weer een poosje tot het beeld weer vast ging staan en het geluid gewoon doorliep. Je kon zelfs de kaart gewoon geheel uit je ontvanger verwijderen het geluid blijft gewoon doorlopen. Dus dan maar weer uitzetten en opnieuw opstarten en dan ging het weer voor zo'n 3 kwartier. Ja ik ben blij om te zien dat ik niet de enige ben en dat het probleem niet bij mij zit. Wel super vervelend dat het n et gisteravond was met heel veel muziekprogramma's. Het Queen concert is nu voor het 2e jaar op rij mislukt. Maar goed vandaag nog geen problemen gehad. Codering lijkt ook weer aan te staan dus dat is op zich hoopvol. 1 januari 2021 aangepast door tajvdz
boekkie Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 4 uren geleden, tajvdz zei: Ik had gister middag dat mijn Dreambox was vastgelopen. Beeld stond stil en geluid liep door. Ik merkte dat toen ik via pc niet op de harde schijf kon komen. Na reboot werkte alles weer maar in de avond en nacht veel problemen. Beeld bleef regelmatig stil staan en na reboot werkte het weer. erg lastig want ik was wat muziek programma's aan het opnemen die nu allemaal zijn mislukt! Sinds vanochtend heb ik deze problemen niet meer. Wanneer is alles FTA gegaan en sinds wanneer staat de codering weer aan? Hier hetzelfde DM 8000 liep helemaal vast beeld stond stil en het geluid ging wel door! Diverse keer een harde reboot gedaan. Vandaag werkt alles weer goed met de kaart. Gelukkig konden we kijken naar NL-ziet dat werkt ook heel goed! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
gerrit B Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Maar het was van de week ook al een keer eerder dat 's avonds/'s nachts geen van de Nederlandse zenders werkte (dacht dat het maandag op dinsdag was) Heb toen naar een interessante documentaire op N24 gekeken omdat de rest het niet deed. De volgende dag werkte alles weer normaal. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
astro iris Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 7 uren geleden, Sprietje zei: Ik heb geen enkele uitval van zenders meegemaakt met mijn "Rijk" abonnement maar alle zenders die gisteren vrij te bekijken waren voor het "Royaal" abonnement, waren vanochtend weer gecodeerd behalve Mezzo HD. Die kan ik nog steeds bekijken. Mijn kaart begint met 1.28. Ik heb een Royaal abonnement en negens problemen ondervonden, mijn kaart is ook één, die met 128 begint.
pieter532 Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Ik kan momenteel geen TV kijken en bedankt CD. De volgende zenders werken momenteel niet. NPO1 t/m NPO3 RTL4 t/m RTL8 VOO, NET5, SBS6 en Spike24. Daarna gestopt met controleren. Zet alle zenders open!!! [VU+ Uno 4k SE 9.0] [VU+ ZERO 4k OpenPli 9.0] [ET7000 OpenPli 8.x] [Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W] [Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1] [1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]
pieter532 Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Via de website van CD wordt aangegeven dat voor contact je dat via een melding kan doen op Facebook. En daar is zojuist mijn bericht op de CD-startpagina op FB verwijderd. Hoe jaag je je klanten weg .... [VU+ Uno 4k SE 9.0] [VU+ ZERO 4k OpenPli 9.0] [ET7000 OpenPli 8.x] [Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W] [Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1] [1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]
Miauw Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 (aangepast) Ik denk dat die aardige oliebol vervangen is door een nare appelflap.😲 1 januari 2021 aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Penthe Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 26 minuten geleden, pieter532 zei: Via de website van CD wordt aangegeven dat voor contact je dat via een melding kan doen op Facebook. En daar is zojuist mijn bericht op de CD-startpagina op FB verwijderd. Hoe jaag je je klanten weg .... Dat ligt er maar net aan hoe beleefd je opmerking was naar CD, een nette opmerking wordt echt niet verwijderd.
Sprietje Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Dit is er momenteel te lezen op de site van Canal Digitaal: ER ZIJN GEEN STORINGEN !!
Penthe Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Dat is NIET de site van CD Sprietje. Je zet mensen op het verkeerde spoor. Op de site van CD staat dit. Het is dus nog niet opgelost.
pieter532 Geplaatst: 2 januari 2021 Geplaatst: 2 januari 2021 10 uren geleden, Penthe zei: Dat ligt er maar net aan hoe beleefd je opmerking was naar CD, een nette opmerking wordt echt niet verwijderd. Het was een net berichtje. [VU+ Uno 4k SE 9.0] [VU+ ZERO 4k OpenPli 9.0] [ET7000 OpenPli 8.x] [Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W] [Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1] [1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]
pieter532 Geplaatst: 2 januari 2021 Geplaatst: 2 januari 2021 (aangepast) Een tweede (nette) FB-melding op de startpagina van CD is weer verwijderd. Stond op het punt om te heractiveren en ik heb nu weer beeld. 2 januari 2021 aangepast door pieter532 [VU+ Uno 4k SE 9.0] [VU+ ZERO 4k OpenPli 9.0] [ET7000 OpenPli 8.x] [Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W] [Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1] [1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen