qwyrp Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 De tijd van mijn VU+DUO2 staat mijn tijd verkeer door een verkeerde Timezone root@vuduo2:/# ls -l /etc/localtime lrwxrwxrwx 1 root root 23 Jan 1 2021 /etc/localtime -> /usr/share/zoneinfo/UTC Dit moet iets zijn zoals Europe/Amsterdam ofzo want dat is GMT+1. In de map Europe staat alleen Athene, Dublin, Istanbul en Moscow. en de map CET kan ik niet in zien. Via de GUI kan ik ook de timezone instellen (OpenPli 7.1) dan staat daar nu al Amsterdam maar als ik een andere selecteer dan krijg ik Amsterdam niet meer terug. De andere keuzes komen overeen met de timezone van /etc/localtime dus Athene, Dublin, Istanbul en Moscow. Weet iemand een manier waarop ik de /etc/localtime naar GMT+1 kan omzetten want ik verwacht dan dat het probleem opgelost is? 1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000
minplus Geplaatst: 1 januari 2021 Geplaatst: 1 januari 2021 Apart. Bij mij staat In weliswaar een nieuwere OpenPli in de GUI als tijdzone (GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Vienna. Met dus de juiste tijd. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Melchiorskystar Geplaatst: 2 januari 2021 Geplaatst: 2 januari 2021 Waarom geen Openpli 8.0 ? Die is net uit. Of een keertje opnieuw installeren? Daarbij komt dat Openpli 7.1 niet meer downloadbaar is en 7.3 wel. Je vraagt hier om ondersteuning voor een versie die niet meer door Openpli wordt ondersteund? Waarom niet 7.3 of 8.0?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen