Mojo Geplaatst: 6 januari 2021 Geplaatst: 6 januari 2021 4 uren geleden, Sprietje zei: En die scheuren verdwijnen dan als de ontvanger enige tijd aan staat? Nee, maar naarmate de LNB warmer word veranderd er iets. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 januari 2021 Moderator Geplaatst: 6 januari 2021 De LBN local oscillator kan temperatuur afhankelijk driften. Maar bij bijvoorbeeld Rebox ontvangers waren een aantal condensatoren rond de tuner ervoor verantwoordelijk dat de ontvanger bij een "koude" start eerst na een paar minuten beeld gaf, wat blokkerig was en dan na nog een paar minuten weer ongestoord beeld gaf. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ruud-spanje Geplaatst: 7 januari 2021 Auteur Geplaatst: 7 januari 2021 Bedankt voor alle nieuwe reacties; ik heb besloten, gezien de leeftijd van mijn ontvanger, toch maar een nieuwe te kopen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 januari 2021 Geplaatst: 7 januari 2021 Nee. Freeze Spray veroorzaakt ook condens. Neem het aan van een ervaren reparateur. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
merbau Geplaatst: 17 januari 2021 Geplaatst: 17 januari 2021 Nog een update: ik heb inmiddels een VU+ uno 4k SE aangeschaft en geen problemen meer. Het lag dus inderdaad aan de (oude) box en niet aan LNB's of bekabeling.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2021 Moderator Geplaatst: 17 januari 2021 Veel plezier met je mooie nieuwe ontvanger en zijn vele mogelijkheden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen