gerrit B Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 (aangepast) Duitsland heeft de lockdown verlengt van 7 maart naar 29 maart. Wel zijn er versoepelingen ingesteld, zo mogen huishoudens tot 5 personen boven de 14 jaar weer bij elkaar op bezoek en ligt de besmettingsgraad onder de 35 dan mogen zelfs 3 gezinnen van max 10 personen boven de 14 jaar elkaar bezoeken. Echter boven alles hangt wel een noodrem, lopen de besmettingen op (meer dan 35 per 100.000) dan kan ook alles zo weer terug gedraaid worden. Maar 35 per 100.000??? Voor Nederland zou dit betekenen dat alleen in Rozendaal (ik snap niet hoe men daar 0 besmettingen kan hebben) wat extra vrijheden zou krijgen, de rest zit ver boven die 35. 6 maart 2021 aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 56 minuten geleden, Timm1983 zei: zaterdag 1 mei Ik zou af & toe graag weer een cafe-optreden zien , maar .... Ik wacht liever af , ik ga niet zomaar mijn leven op het spel zetten !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
boudeman Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Vandaag: Er komen geen versoepelingen Avondklok blijft Er loopt een dancefeest met 1300 deelnemers in Ziggo dome Wie is er nu gestoord?
gerrit B Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Dat is een wetenschappelijk onderzoek hé. En natuurlijk moet je uit zien te zoeken hoe iets verloopt maar of elk land nu precies het zelfde soort onderzoek moet gaan doen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
dutchandrew Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Tja wat adviseren ze in Belgie: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03/05/verschil-besmettelijkheid-buiten-en-binnen/ En wat hoor je in Nederland? Door binnen te blijven ....
gerrit B Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Op zich ook niet zo vreemd toch? Binnen ben je samen met je eigen familie/gezinsleden en maak je contact met een beperkt aantal mensen. Door binnen te blijven blijf je dus als het ware in je eigen bubbel en is de kans op besmetting relatief klein. Dat wordt pas anders als iemand binnenkomt die wel contact heeft of heeft gehad met de nodige andere personen want dan zie je dat door binnen te blijven de kans vrij groot is dat anderen in je eigen bubbel ook besmet raken. Echter ook dan blijft het aantal besmettingen relatief beperkt omdat je zoveel mogelijk binnen blijft en slechts met een beperkt aantal mensen in contact komt. Wat men dus probeert is het aantal contacten met personen buiten je bubbel te beperken door binnen te blijven, hierdoor zijn er minder bewegingen en dus ook minder onbedoelde contact momenten, minder personen die van alles in hoeven te kopen voor bezoek, minder auto rijden/fietsen, minder tanken, minder ........... enz. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 8 maart 2021 Geplaatst: 8 maart 2021 https://www.hln.be/buitenland/nederlanders-mogen-rond-pasen-hopen-op-terrasjes~a11900ae Quote Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zegt dat de terrassen weer open kunnen , onder voorwaarde de coronacijfers niet stijgen !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2021 Auteur Moderator Geplaatst: 8 maart 2021 Vluchten van en naar Engeland zijn weer toegestaan. Argument: de Engelse corona variant is al in Nederland verspreid. Tja..... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 8 maart 2021 Geplaatst: 8 maart 2021 Toen ik klein was heette zoiets corruptie. Tegenwoordig heet het de gang van zaken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Zunigkyk Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Op 26-1-2021 om 14:09, Zunigkyk zei: Het valt me op dat het politieke spectrum niet meergaat tussen links of rechts, maar bestaat uit "normalen" tegen "idioten". Stemt U straks idioot of normaal? Bij de leerschool (Unilever) van Mark Rutte willen ze niet meer "normaal" doen.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 maart 2021 Auteur Moderator Geplaatst: 9 maart 2021 Grootste stijging nieuwe besmettingen in de leeftijdscategorie 25- Grootste daling bij 70+, waarvan een steeds groter deel gevaccineerd is. Overheid overweegt grenscontroles in te richten en negatieve corona test bewijzen als voorwaarde voor al het grensverkeer in te voeren. Verder dient iedereen die het land inkomt 10 dagen verplicht in quarantaine te gaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Wat wil je, iedereen heeft het erover dat ze MOE worden. Tjonge Jonge Jonge ( Jaap Kooiman buschauffeur ) En ook op televisie is iedere keer in een interview de boodschap; we worden er langzamerhand moe van dus laat men de maatregels maar vergeten. Als je dood bent kun je uitrusten en wordt je ook niet meer moe. Maar als je pech hebt houdt je een chronische vermoeidheid over aan die corona besmetting. Waar meerdere mensen getuigenis van afleggen. gewoon effe volhouden mensen, afstand houden mondkapje op en handen wassen. 1 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
cookie monster Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 18 minuten geleden, Tonskidutch zei: gewoon effe volhouden mensen, afstand houden mondkapje op en handen wassen. En dat is iets wat sommige niet kunnen of zelfs niet willen , helaas !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Sommige mensen zijn gigantisch dom. Dat heeft soms weinig met het opleidingsniveau te maken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Zojuist, minplus zei: opleidingsniveau Da' klopt , in't parlement zit het er vol van !! 😂 Maar inderdaad , domme mensen , egoïsten geven geen zak om andere !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten