Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

We zijn in een jaar niet veel verder gekomen met het voortschrijdend inzicht.....

 

 

23 januari 2020:

Klik RIVM ziet geen gevaar. Klik

 

Schiphol heeft geen rechtstreekse vluchten van en naar Wuhan, waar het virus is uitgebroken. "Voor Nederland zijn extra maatregelen op dit moment niet aan de orde", zegt een woordvoerder van het RIVM, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, ceesv zei:

We zijn in een jaar niet veel verder gekomen met het voortschrijdend inzicht.....

 

 

23 januari 2020:

Klik RIVM ziet geen gevaar. Klik

 

Schiphol heeft geen rechtstreekse vluchten van en naar Wuhan, waar het virus is uitgebroken. "Voor Nederland zijn extra maatregelen op dit moment niet aan de orde", zegt een woordvoerder van het RIVM, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.

 

Ja dat is droevig, als men reeds weet { toen } dat er een pandemische epidemie rondgaat.

Pandemisch en Epidemie begrijpen niet alle mensen, zelfs tot op de dag van vandaag begrijpen mensen het niet.

En niemand houdt je tegen om je wel goed te informeren en dus dat inzicht te krijgen wat het is.

 

 

 

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom worden die mensen die al een keer besmet zijn geweest nu dan toch nog wel ingeënt?

En hoe kan het dat sommigen later nog een keer besmet kunnen raken?

Of is dan net die 5% die ook niet door een vaccin beschermd is?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra vaccinatie levert zo te zien een nog iets betere immuniteit. Bij dit onderzoek ging het om mensen die duidelijk positief getest waren waarbij er natuurlijk een variatie is in meer of minder besmet zijn.

Immuun zijn betekent niet dat je niet besmet kunt raken; je kunt je alleen goed verweren en wordt niet doodziek en die 5% wordt licht ziek.

Het is een beetje als met de vaccinaties tegen griep.

Als je ingeënt bent tegen de variant die langskomt word je niet hondsziek maar heb je 2 dagen een snotneus.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een oproep gekregen voor de spuit maar als ik bel krijg ik te horen ik moet volgende week maar weer eens bellen ,

er is momenteel geen vaccin voorradig ik ken wel naar maastricht en daar een halen maar wie betaald me de reiskosten

geleen ligt hier maar 1 km vandaan en daar is de ellende dat er geen vaccin's zijn

ik bel maandag nog maar eens en als ik dan weer nul krijg dan mogen ze die van mij opsturen naar india en helpen ze daar maar iemand ermee

van die strategie van onze minister klopt geen ballen van

en het beleid van de ggd is helemaal niks

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, blackeyes zei:

maar wie betaald me de reiskosten

 

soms kan het meezitten, vraag je zorgverzekering

 

hier een die die reiskosten gewoon betaald

Quote

De NZa heeft de beleidsregel SARS-CoV-2 virus extra kosten Wlz 2021 aangepast om een vergoeding van extra kosten door het vaccineren mogelijk te maken.
U kunt hierbij denken aan de reiskosten naar en van vaccinatielocaties. Deze beleidsregel bood al ruimte om kosten voor vervangend personeel te vergoeden. De inhuur ter waarneming van personeel dat afwezig is voor de vaccinatie staat nu expliciet in de beleidsregel. Ook de kosten bij de pilot die eerder start met het vaccineren van cliënten in verpleeghuizen en instellingen voor mensen met een verstandelijke beperking komen voor vergoeding in aanmerking.

 

Bron: NZa

 

Overigens er zijn grotere afstanden tussen woonplaats en Vaccin centrum in Nederland vergeleken met dat Geleen tot Maastricht. Maar wel Geleen - Lutterade nemen als station en op Maastricht Randwyck uitstappen.

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, blackeyes zei:

ik heb een oproep gekregen voor de spuit maar als ik bel krijg ik te horen ik moet volgende week maar weer eens bellen ,

er is momenteel geen vaccin voorradig ik ken wel naar maastricht en daar een halen maar wie betaald me de reiskosten

geleen ligt hier maar 1 km vandaan en daar is de ellende dat er geen vaccin's zijn

ik bel maandag nog maar eens en als ik dan weer nul krijg dan mogen ze die van mij opsturen naar india en helpen ze daar maar iemand ermee

van die strategie van onze minister klopt geen ballen van

en het beleid van de ggd is helemaal niks

Ben dus niet de enige.

de vaccins zijn gewoon onvoldoende op voorraad en niemand in de media die dat aanhaalt of bevestigt.

Dit wordt verzwegen

 

selectieve berichtgevingen met een halve waarheid.

 

hopelijk komt er 28-4 genoeg binnen om iedereen met een uitnodiging te prikken ipv ze een maand te laten wachten omdat er geen voorraad is.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal voorraad genoeg zijn, alleen die prijs zal nog niet hoog genoeg zijn bij de farmaceuten, het blijven geldwolven

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we a.u.b. niet te veel gaan speculeren en complotten gaan bedenken.

Met allerlei aannames schieten we niks op.

Momenteel lijkt de vaccinatie in Nederland best wel op stoom te zijn. FEIT.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, blackeyes zei:

ik heb een oproep gekregen voor de spuit maar als ik bel krijg ik te horen ik moet volgende week maar weer eens bellen ,

er is momenteel geen vaccin voorradig ik ken wel naar maastricht en daar een halen maar wie betaald me de reiskosten

geleen ligt hier maar 1 km vandaan en daar is de ellende dat er geen vaccin's zijn

ik bel maandag nog maar eens en als ik dan weer nul krijg dan mogen ze die van mij opsturen naar india en helpen ze daar maar iemand ermee

van die strategie van onze minister klopt geen ballen van

en het beleid van de ggd is helemaal niks

Je kunt je ook aanmelden via internet...is een fluitje van een cent.

Digitaal een afspraak maken, https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/een-online-afspraak-maken

Bent u geboren in 1955 of eerder? Dan kunt u digitaal een afspraak maken. Ook als u nog geen uitnodiging heeft ontvangen. U heeft hiervoor uw DigiD nodig. 

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wanderer zei:

Je kunt je ook aanmelden via internet...is een fluitje van een cent.

Digitaal een afspraak maken, https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/een-online-afspraak-maken

Bent u geboren in 1955 of eerder? Dan kunt u digitaal een afspraak maken. Ook als u nog geen uitnodiging heeft ontvangen. U heeft hiervoor uw DigiD nodig. 

En check meteen even of je (jongere) partner meteen ook gevaccineerd mag worden. Dat was een paar weken geleden hier in Drenthe wel het geval toen ik me aanmeldde.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...