Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Langzamerhand komen er toch steeds meer aanwijzingen welke invloed vaccineren heeft op de verspreiding en het aantal ziekenhuisopnames (zelfs bij de Delta-variant). Het VK gaat ons in deze wederom voor (uiteraard, gezien haar band met India):

10:27
 
 

Hospital admissions 'slowly rising' - and it's the young and unvaccinated coming in, warns health boss

Hospital admissions are "slowly rising" but are nothing like the rates seen during previous waves, Chris Hopson, chief executive of NHS Providers, has said.

He told Times Radio: "Two weeks ago, on 4 June, we had 800 COVID-19 patients in hospital; as of Friday it was 1,170.

"In November there were 14,700 and (in the) January/February peak, there were 34,000 people in hospitals with COVID-19.

"It's rising relatively slowly but it's nowhere near anything like the kind of numbers we've had in previous waves.

"In terms of who is coming into hospital, it tends to be younger people, people who haven't been vaccinated, and it's very, very few people who've had double vaccinations and the chance to have that two to three-week protection build-up.

"So that's why we're continuing to say with increasing optimism that the vaccines have broken the chain between the community infections with COVID-19, and the very high level of hospitalisations that we've seen in previous waves, but for this set of variants; we don't know what variants are going to come in future."

 

https://news.sky.com/story/covid-news-live-coronavirus-rules-eased-despite-freedom-day-delay-until-19-july-12337263

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan doe ik dat maar

Quote

 Ziekenhuisopnames 'stijgen langzaam' - en het zijn de jongeren en ongevaccineerden die binnenkomen, waarschuwt gezondheidsbaas

Het aantal ziekenhuisopnames neemt "langzaam toe", maar lijkt in het geheel niet op de cijfers van de vorige golf, heeft Chris Hopson, chief executive van NHS Providers, gezegd.

Hij vertelde Times Radio: "Twee weken geleden, op 4 juni, hadden we 800 COVID-19 patiënten in het ziekenhuis; op vrijdag waren het er 1.170.

"In november waren het er 14.700 en (in de) januari/februari piek, waren er 34.000 mensen in ziekenhuizen met COVID-19.

"Het aantal stijgt relatief langzaam, maar het lijkt in de verste verte niet op de aantallen die we in eerdere golven hebben gehad.

"Het zijn vooral jongere mensen die het ziekenhuis binnenkomen, mensen die niet gevaccineerd zijn en er zijn maar heel weinig mensen die een dubbele vaccinatie hebben gehad en de kans om twee tot drie weken bescherming op te bouwen.

"Daarom blijven we met toenemend optimisme zeggen dat de vaccins de keten hebben doorbroken tussen de besmettingen in de gemeenschap met COVID-19 en het zeer hoge niveau van ziekenhuisopnames dat we in eerdere golven hebben gezien, maar voor deze reeks varianten; we weten niet welke varianten er in de toekomst nog zullen komen."

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch, de vorige week in het NOS journaal viel de ondertiteling weg onder de woorden die President Biden sprak n.a.v. zijn onderhoud met Poetin.

Commentaar van de nieuwslezer was in de trant van:

 

"Excuus voor het wegvallen van de ondertiteling bij de reactie van Biden, maar u hebt vast allemaal wel begrepen wat hij zei."

 

Dat vertrouwen heb ik hierboven dus maar overgenomen. 

 

(Trouwens, misschien heb je de link van @minplus hierboven over het hoofd gezien?  Dat artikel is ook helemaal in het Engels...)

 

 

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens mijn citaat in bovenstaande post in de aankondiging van het citaat wel min of meer samengevat in het Nederlands

Een lap vertaling erbij leek me niet echt nodig. En verder heeft iedere lezer hier toch de schikking over online vertaalmachines, net als jij? 

🤔 😜

 

Terug on topic maar weer...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onze huisregels zijn duidelijk, bovenstaande voldoet aan de regels.

 

7. Sat4all is een Nederlandstalig forum

Wij willen daarom uitsluitend Nederlandstalige berichten zien. Het originele (anderstalige) bericht plaatsen is uitsluitend toegestaan als je een goede Nederlandse vertaling óf duidelijke Nederlandstalige samenvatting erbij plaatst. Dus geen automatisch gegenereerde vertalingen zoals Babblefisch o.d. Een citaat mag ter illustratie of aanvulling op je verder Nederlandstalige bericht worden geplaatst.

 

Dus of samenvatten of vertalen.

 

De samenvatting staat in de originele posting.

 

Maar de gehele tekst vertalen heeft de voorkeur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja dat zal @minplus allemaal nog moeten vertalen voor ons :P:D Nederlandstalig forum...

 

succes tijdens de zomervakantie

:whistle:

😎😁

En ik zat er nog wel over te denken een nieuw topic te openen over de nieuwste ontdekkingen op wetenschappelijk gebied...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was toch al bekend?

Dacht dat ik ergens een artikel heb gelezen dat verreweg de meeste besmettingen achter de eigen voordeur hebben plaatsgevonden.

Kort samengevat heeft meestal 1 persoon uit het gezin ergens een besmetting op gelopen en zonder het te weten besmet deze de anderen ook in de veronderstelling in een veilige omgeving te zijn waar afstand en hygiëne er niet meer/minder toe doen.

 

Maar heb zelf ervaren dat zo'n besmetting ook erg moeilijk te voorkomen is.

Toen ik ziek werd heb ik me direct afgezonderd in de slaapkamer en een eigen toilet ed. gebruikt.

Mijn vrouw en zoon hebben zich laten testen en waren negatief, 5 dagen later weer een test en weer negatief.

Mijn vrouw begon zich een paar dagen later toch niet lekker te voelen en heeft zich weer laten testen en ook positief. (dus meer dan een week later)

Mijn zoon heeft zich ook weer laten testen en ook weer negatief, voor de zekerheid zich 5 dagen later weer laten testen en toen toch positief terwijl hij niet in de buurt is geweest, zich teruggetrokken heeft op zijn kamer en alles wat hij aanraakte eerst ontsmette met vrijwel pure alcohol. (gebruiken wij bij het schoonmaken van glasvezel connectoren)

Dus je moet wel erg goed je best doen om de anderen in huis niet te besmetten. (of een heel groot huis hebben waar volledige afzondering mogelijk is)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2021 om 01:05, gerrit B zei:

Tja daar heb je het gedonder al hé, allemaal de schuld van die Covid.

 

Dat je wel bloemkool lust en geen aap natuurlijk hé

😵🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...