Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Je kunt er op verschillende manieren tegenaan kijken, maar ik vind die overweldigende belangstelling voor het Janssen vaccin toch wel enorm bemoedigend voor zowel de Nederlandse vaccinatiegraad als de acceptatie van het Janssen vaccin zelf:

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/telefoonnummer-voor-prikafspraak-janssen-vaccin-onbereikbaar-door-enorme-belangstelling/ar-AALlpJa?ocid=uxbndlbing

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfs mijn jonge college op ons bureau zijn nu voor hun eerste prik aan de beurt qua geboortejaar en zouden eigenlijk graag met Janssen er van af willen zijn. Maar er zijn maar 200.000 eenheden dus was het aanbod al gereserveerd sinds die aankondiging.

Ja voor die tot inzicht gekomen wappies die toch weer op vakantie willen.

 

Dan maar de Astra Zeneca of resten Pfizer bij de GGD zeiden m'n college.

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is heel simpel: iedereen zal uiteindelijk minstens 1 keer besmet raken met covid19; tot nu is het me gelukt het te voorkomen door heel strikt te zijn en m'n lief ook die zich wel een paar keer heeft laten testen vanwege haar gevoelige luchtwegen, ook na de 1e prik.

 

Dan kun je nu dus kiezen:

 

Je steekt je kop in het zand en verkondigt dat het niets voorstelt. Dat kost een grote batterij doden en levenslang gehandicapten als je invloed hebt; wat mij betreft hopelijk jijzelf ook in dat geval. Kijk bv naar Brazilië en sommige gebieden hier.

 

Of je neemt een prik en wordt bij een stevige besmetting hooguit nog wat verkouden en de kans wordt veel kleiner dat je anderen besmet.

 

Ik hoop dat de mensen met weinig benul snel overtuigd kunnen worden om een vaccinatie te nemen want zij kunnen er weinig aan doen dat ze het niet begrijpen en door idioten in verwarring gebracht worden.

Daarom blijf ik ondanks dat ik dubbel gevaccineerd ben alle maatregelen als ontsmetten, afstand houden en mondkapje handhaven ook al vindt een domme minister die er niets van snapt dat straks niet meer nodig. Die zal een serie extra doden worst zijn zolang zijn positie niet in gevaar komt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

en mondkapje handhaven ook al vindt een domme minister die er niets van snapt dat straks niet meer nodig. Die zal een serie extra doden worst zijn zolang zijn positie niet in gevaar komt.

 

23 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wat kan hem dan gebeuren, helegans niets, zoals de andere hoge heren die meineed plegen.

Wel een hele simpele voorstelling van zaken, mede gezien het dwarse gedrag van een aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking gedurende de hele pandemieperiode. Met name als het gaat over mondkapjes. (Ik blijf hem trouwens ook gewoon dragen in publieke binnenruimtes.)

 

En waar heeft De Jonge meineed gepleegd. Dat hij veel on juistheden en onwaarheden verkondigt, klopt, maar meineed? (En ik ben ook geen bewonderaar van deze minister die vanaf het begin te grote broeken aantrekt en dat nog steeds doet.)

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Eduard07 zei:

En waar heeft De Jonge meineed gepleegd.

a ) dat heb ik niet geschreven

b ) als je het journaal al gezien zou hebben weet je over klasse justitie in Nederland

En de hoge heren zijn die lekkere topambtenaren van de Belastingdienst.

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Tonskidutch zei:

a ) dat heb ik niet geschreven

Je noemt hem in 1 adem met "de andere hoger heren die meineed plegen", en daarmee suggereer je wel iets zonder het expliciet te zeggen.

 

Maar laten we het maar eens zijn over het feit dat deze minister een kampioen kletsmajoor is die keer op keer niet berekend lijkt op zijn taak.

Beetje te hoog gegrepen, zeg maar.

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Impliceerde enkel dat hij voor zijn beleid nergens meer verantwoording hoeft af te leggen als demissionair minister, het waren immers allemaal andere die niet tijdig konden leveren, teveel leverden, verkeerd spul leverden, te duur spul inkochten en ga maar door.

 

34 minuten geleden, Eduard07 zei:

Maar laten we het maar eens zijn over

ben ik

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Impliceerde enkel dat hij voor zijn beleid nergens meer verantwoording hoeft af te leggen als demissionair minister, het waren immers allemaal andere die niet tijdig konden leveren, teveel leverden, verkeerd spul leverden, te duur spul inkochten en ga maar door.

Ik denk dat je nu aanschuurt (positief bedoeld!) tegen de werkelijke oorzaak van alle corona-gerelateerde problemen: een TK die carte-blanche mandaten geeft - zelfs oekazes: koop mondkapjes tot je erbij neervalt! - en daar het kabinet dan niet meer scherp op kan afrekenen.

 

De werkelijke oorzaak van de politieke corona-misstanden/stappen is het parlement. Alleen zij kunnen een kabinet echt naar huis sturen of juist extra in het zadel houden. ("want het is crisis"...)

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de invloed van de vaccinaties de komende herfst niet duidelijk waarneembaar is, gaan we in een hele vervelende discussie terechtkomen, vrees ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jongelui, terug van vakantie uit Spanje en Portugal blijken de Delta variant mee terug te nemen naar Nederland.

De reisbranche ziet vooralsnog niets in het extra testen van terug gekeerde reizigers.

 

Binnen 10 dagen zullen ook in Nederland de cijfers weer gaan oplopen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog lopen steggelen of er nu wel of niet een teststraat op Schiphol moet komen.🥴

Die plaats je al voordat men op vakantie gaat zodat alles tip top in orde is en men met sneltreinvaart kan testen zodra men terug komt en een ieder eerst door de teststraat gaat voordat men naar huis mag.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...