Pedblu Geplaatst: 6 januari 2021 Geplaatst: 6 januari 2021 Ik kijk Franse TV via een TNTSAT kaart in een TNTSAT ontvanger. Deze ontvanger zit op dezelfde schotel (Astra19,2) Enig idee hoe ik de kaart via mijn Ultimo 4K met openpli 8.0 en Oscam of CCcam aan de praat zou kunnen krijgen? Heb al gezocht en van alles geprobeert maar zonder succes. Beste wensen sowieso voor iedereen, Peter VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8
Jürgen Geplaatst: 6 januari 2021 Geplaatst: 6 januari 2021 Op zich zou deze vraag beter passen in de onderstaande rubriek want de vraag is duidelijk Oscam gerelateerd. https://www.sat4all.com/forums/forum/10-ci-ci-softcams-en-smartcards/ Wellicht is het handig om eerst te vertellen wat je van alles zonder succes hebt geprobeerd.... MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2021 Geplaatst: 6 januari 2021 analoog aan het topic Fransat, lijkt me dat inderdaad de beste weg oscam heeft immers niets unieks met Vu+ te maken. Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Moderator ceesv Geplaatst: 6 januari 2021 Moderator Geplaatst: 6 januari 2021 Onderwerp verplaatst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedblu Geplaatst: 6 januari 2021 Auteur Geplaatst: 6 januari 2021 Ok, Dank en excuses voor het verkeerd plaatsen. VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8
zeeteefje Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 Een TNTSAT kaart gaat momenteel niet werken met een softcam. Gebruik van publieke bekende keys in een softcam resulteert in een ijskrabber, de kaart kan nooit meer gebruikt worden. Een Fransat kaart werkt wel gewoon met Oscam en publiek bekende AES keys, maar die zit op 9 oost.
PLsat Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 Volgens mij niet op 9 Oost, maar op 5 West. 🙂
zeeteefje Geplaatst: 25 maart 2021 Geplaatst: 25 maart 2021 Je hebt helemaal gelijk, geen idee hoe ik op 9 oost kwam.🤢
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen