Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
20 minuten geleden, Codx zei:

Ik moet wel zeggen dat ik je een beetje TRIEST vind Michel.  Was hier niet ergens een regel dat je het niet teveel over politiek moest hebben en wat doe je nu zelf?

Ik deel jou mening volledig. Ik heb er ooit een waarschuwing voor gekregen jaaaaren geleden. En nu mag een beheerder dat opeens wel?

• Like 2

Geplaatst:
3 minuten geleden, ceesv zei:

Het laatste nieuws uit de USA al gezien?

Tja, zat er aan te komen en het volk mort nu. In Nederland was wat na de moord op Fortuyn. Daarna is het Binnenhof een vesting veranderd.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is niet het volk, maar een klein percentage wappies die niet snappen wat een democratie is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Michel zei:

Dat is niet het volk, maar een klein percentage wappies die niet snappen wat een democratie is.

Sluit dit topic joh. Dit gaat van kwaad tot erger zo. Politiek boeit me niet, maar ik erger me aan wat ik voorbij zie komen op het forum. Bah!

• Bedankt 1
Geplaatst: (aangepast)

verwijderd

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
2 minuten geleden, kiekiek zei:

Sluit dit topic joh. Dit gaat van kwaad tot erger zo. Politiek boeit me niet, maar ik erger me aan wat ik voorbij zie komen op het forum. Bah!

Dan best dat over corona ook verwijderen?

• Bedankt 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, Michel zei:

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Geplaatst:
25 minuten geleden, Michel zei:

Als je zijn twitter feed leest, zie je geen verantwoordelijke volksvertegenwoordiger, maar een levensgevaarlijke ‘gekkie’

Maar dat is een erg simpele zienswijze. Voor hoeveel verlorenmensenlevens heeft Trump bijgedragen? Te veel coronaslachtoffers zou je kunnen noemen, voor de rest? Valt wel mee.

En kijkt dan naar de alom geprezen Barak Obama. Heeft hij vrede op aarde gebracht? Nou nee. Zijn acties hebben mede tot een ernstige destabilisatie van het gehele Midden-Oosten, een sterk toegenomen dreiging van terrorisme in Europa en elders, en miljoenen vluchtelingen.  gezorgd. Hij had mooie worden maar liet geen acties volgen, behalve het sturen van bommenwerpers.

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:
1 minuut geleden, moonchild zei:

Maar dat is een erg simpele zienswijze. Voor hoeveel verlorenmensenlevens heeft Trump bijgedragen? Te veel coronaslachtoffers zou je kunnen noemen, voor de rest? Valt wel mee.

En kijkt dan naar de alom geprezen Barak Obama. Heeft hij vrede op aarde gebracht? Nou nee. Zijn acties hebben mede tot een ernstige destabilisatie van het gehele Midden-Oosten, een sterk toegenomen dreiging van terrorisme in Europa en elders, en miljoenen vluchtelingen.  gezorgd. Hij had mooie worden maar liet geen acties volgen, behalve het sturen van bommenwerpers.

Ga er nou niet op in joh.

Geplaatst:
15 minuten geleden, Big fellow zei:

Is hij daar welkom?

Vragen naar de bekende weg noemt men dat. Iets met, Covid-19!?!?

Geplaatst:

Zijn golfbaan daar liep toch slecht dus kan hij daar zo zijn intrek nemen, wat vriendjes uitnodigen zodat het er weer druk wordt op die golfbaan en dan geheel in stijl verkopen aan de hoogste bieder.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen