Daan Geplaatst: 6 januari 2021 Geplaatst: 6 januari 2021 Het volgende heb 2 powerline adapters waarvan 1voor nvr kast naar de camera over het net dat werkt gewoon, ik heb een ring gekocht op wifi en heb 2 extra power line adapters met wifi bij genomen, als ik basis aansluit in de meterkast is er niets aan de hand alle lampjes branden, sluit ik de ander powerline op waar de ring contact moet maken, dan valt 1 camera weg, moet wel zeggen alles draai op een groep krijg het niet voor elkaar of moet ik een ander groep hiervoor gebruiken de hoofdkabel naar de poort is 30 meter, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
gerrit B Geplaatst: 7 januari 2021 Geplaatst: 7 januari 2021 Ik ben geen liefhebber van die Ring dingen en ook geen liefhebber van de power line dingen. Van de Ring niet omdat die regelmatig niet werken of dat er weer eens datalekken zijn of medewerkers (en wie niet meer) meeluisteren. Waar Ring wel naar geluisterd heeft is het commentaar dat men hun systeem veel rooskleuriger voor deed komen dan wat het was met tot wel 7 verschillende cameraposities en nu zie je vaak maar 1 of 2 posities (en dus ook niet meer de buurjongen die zijn bal zoekt alsof je er zelf bij staat) Kom ik die power dingen of wifi oplossingen in een systeem tegen dan worden ze er meestal uitgemikt want de te overbruggen afstand via de 230V is vaak beperkt en via een eigen kabel werkt vele malen beter met nagenoeg geen storingen meer en een betere beeldkwaliteit. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
jeevanhoof Geplaatst: 7 januari 2021 Geplaatst: 7 januari 2021 8 uren geleden, Daan zei: owerline op waar de ring contact moet maken, dan valt 1 camera weg, Werk je met vaste IP adressen? Het zou kunnen dat er een conflict is tussen je IP adressen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Daan Geplaatst: 7 januari 2021 Auteur Geplaatst: 7 januari 2021 3 uren geleden, jeevanhoof zei: Werk je met vaste IP adressen? Het zou kunnen dat er een conflict is tussen je IP adressen. mvg Ik werk inderdaad met vaste IP adressen ga even dat even checken, misschien is dat het probleem maar bedankt voor de tip ! Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen