9800 Geplaatst: 7 januari 2021 Geplaatst: 7 januari 2021 Heb twee ontvangers met open pli 7. als ik de pijl naar beneden druk, krijg ik bij de een een verleind beeld met er onder een programma beschrijving van de gekozen zender en links de zenderlijst. bij de andere ontvanger, ipv een programma beschrijving, een lijst van de volgende programma,s. Hoe kan ik dit veranderen?
minplus Geplaatst: 7 januari 2021 Geplaatst: 7 januari 2021 Kijk eens in het menu onder Expert instellingen bij Hotkey 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
John van Dreumel Geplaatst: 7 januari 2021 Geplaatst: 7 januari 2021 Misschien handig om twee schermafbeeldingen hier te plaatsen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
jeevanhoof Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Dit kan je instellen in je menu. Er staat ergens wat er moet gebeuren als je de pijl naar boven of onder drukt. Standaard staat dit op zenderlijst ( met het kleine beeld aan de linker kant) Maar daar kan je dus ook voor wat anders kiezen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
minplus Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Zoals ik al zei, hier kan ik het met Pli 7 in Hotkey instellen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jeevanhoof Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Heeft niets met hotkey te maken, al zal het zo ook wel kunnen. Maar staat gewoon tussen de vele instellingen. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
minplus Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Dat zijn instellingen en daar kun je ze vinden in pli7. Heb alle andere instellingen gecheckt en kon daar niets vinden om het in te stellen. Geef eens aan waar het volgens jou elders aangepast kan worden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jeevanhoof Geplaatst: 9 januari 2021 Geplaatst: 9 januari 2021 Ga naar instellingen - systeem - GUI instellingen - gebruikersinterface - pas het gedrag van de cursor aan. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
minplus Geplaatst: 9 januari 2021 Geplaatst: 9 januari 2021 Zou kunnen dat dat het ook is, ook al zie ik het niet direct in de beschrijving bij het klikken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jeevanhoof Geplaatst: 9 januari 2021 Geplaatst: 9 januari 2021 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen