Alverman Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Ik moet voor mijn werk af en toe voor een week naar Engeland. Ik zou een digitaal abonnement nemen moest ik zeker zijn dat het zal blijven werken. Ik stuurde een bericht met deze vraag naar TVV, maar zoals vaak al, geen antwoord. Toen Stievie enkele maanden geleden stopte bood TVV zich aan als vervanger. Met Stievie kon ik zelf tot in de VS kijken naar de VRT. weet iemand meer ? dank
skippie1770 Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 (aangepast) Hi, Ik woon in UK en heb onlangs een cam + bijbehorende kaart besteld en het werkt met mijn VU+ Ultimo 4k. Geen probleem. 8 januari 2021 aangepast door skippie1770 Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Alverman Geplaatst: 8 januari 2021 Auteur Geplaatst: 8 januari 2021 De vraag is natuurlijk: hoelang zal het blijven werken. Als je kijkt via een schotel zal dat natuurlijk blijven werken, maar digitaal, via internet, dat valt nog af te wachten denk ik..’.
acguest Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Toen de EU-regeling nog niet in kracht was (voor 2018 ?) werkte LiveTV ook buiten EU. Als het werkelijk hard wordt doorgetrokken dan rest niets anders als VPN-client of App.
PLsat Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 (aangepast) In principe is het zo dat Tvvlaanderen iedereen die een abonnement heeft in België, moet toelaten om binnen de EU te kunnen kijken. Probleem is idd dat door de Brexit het UK niet meer tot de EU behoort. Vraag is dan of TVVlaanderen geo-blocking toepast voor landen buiten de EU. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dat niet het geval was, maar er zal allicht wel iemand op dit forum zitten, die in zulk een geval verkeert. Misschien kan je de vraag ook stellen in het Canal Digitaal forum, waarvoor de toestand identiek is. 8 januari 2021 aangepast door PLsat
jeevanhoof Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Ben al een aantal keer in Afrika geweest . Ook daar werkte het probleemloos. maar ja zekerheid ga je nooit hebben dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
PLsat Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Wel als het werkt voor Afrika, zou ik denken dat er geen geo-block voorzien is en zou het in de UK ook moeten lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen