Kareltjevdh Geplaatst: 12 januari 2021 Geplaatst: 12 januari 2021 Beste, nadat de voeding hersteld is krijg ik op de et9x00 geen output via de hdmi aansluiting. Via scart wel gewoon beeld en geluid. Als ik de ontvanger opnieuw opstart krijg ik wel de bootloader te zien via hdmi. Iemand enig idee??? gr Karel
Moderator ceesv Geplaatst: 12 januari 2021 Moderator Geplaatst: 12 januari 2021 Karel, Het komt voor dat de gekozen definitie aan de uitgang niet overeen komt met die van je monitor. De bootloader wordt doorgaans in 720 p getoond en wordt er daarna 1080P weergegeven terwijl je monitor slechts 1080i weergeeft. Even via de webif kijken waarop de HDMI resolutie is ingesteld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kareltjevdh Geplaatst: 13 januari 2021 Auteur Geplaatst: 13 januari 2021 @CeesV Helaas is dat het niet ook op 720P alleen het bootloader logo daarna de melding geen signaal op de hdmi output. Ook al een andere tv en hdmi kabel gerpobeerd. Via scart werkt het wel dus er lijkt iets anders aan de hand te zijn. gr Karel
Moderator ceesv Geplaatst: 13 januari 2021 Moderator Geplaatst: 13 januari 2021 Dan rest nog opnieuw flashen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen