Guus Geplaatst: 14 januari 2021 Geplaatst: 14 januari 2021 Hej ik heb een miracle twin premium box die heefte een ci module met 2 tuners maar wil niet opnemen en afspelen met een extere hdd hij ziet hem wel maar neemt de progarmmas wel op maar speelt niet af wat doe ik verkeert? wie het weet mag het zeggen graag . gr Guus
Mojo Geplaatst: 14 januari 2021 Geplaatst: 14 januari 2021 Dat is nog eens nieuws! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Guus Geplaatst: 15 januari 2021 Auteur Geplaatst: 15 januari 2021 wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen ik weet het niet meer
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2021 Geplaatst: 15 januari 2021 (aangepast) 1 uur terug, Guus zei: wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen ik weet het niet meer hier niemand, omdat je vraag in het verkeerde topic / subforum geplaatst is want daar kijkt niet iedereen of wel je vraagt de moderator middels " rapporteer bericht "dat hij jou vraag verplaatst of je plaatst je vraag nogmaals in het juiste topic / subforum https://www.sat4all.com/forums/forum/21-overige-merken/ kijk het gaat zelfs vanzelf als een moderator ingrijpt 15 januari 2021 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen