jan72 Geplaatst: 15 januari 2021 Geplaatst: 15 januari 2021 Ik krijg de TV Vlaanderen app niet meer werkend op een android apparaat. Systeem vertelt mij dat ik een upgrade van de app moet doen, en google vraagt mij in te loggen met de google account. Dan krijg ik enkel een melding dat er iets mis ging aan hun kant en dat ik later eens opnieuw moet proberen. Raar. Nog iemand dat probleem? ik weet immers niet of het aan android of aan de app zelf ligt (android is ook al geüpdated) 1
Kabeltje87 Geplaatst: 16 januari 2021 Geplaatst: 16 januari 2021 Geprobeerd op mijn android tablet: Werkt normaal. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Pluizebol Geplaatst: 16 januari 2021 Geplaatst: 16 januari 2021 Werkt hier in Frankrijk ook goed op mijn Samsung S7-edge maar er zit een vertraging van 30-tal seconden tussen sat-beeld en het mobiel beeld van de app. Dat reken ik wel goed. Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen