Penthe Geplaatst: 18 januari 2021 Geplaatst: 18 januari 2021 16 minuten geleden, Con zei: Ik weet nog niet of ze gaan voor een SSD maar een complete nieuwe install is wat lastig. Er staat nu Excel en Word van 2007? legaal op. Bij een nieuwe install zal dat waarschijnlijk verloren gaan. En die oude versies voldoen meer dan genoeg voor het toekomstige gebruik. Als het Windows 10 is kun je een herinstall doen met behoud van de software, dan raken ze Excel en Word niet kwijt.
Con Geplaatst: 18 januari 2021 Auteur Geplaatst: 18 januari 2021 Ja dat heb ik gedaan maar de voorkeur wordt hier uitgesproken voor een complete re-install. En dat begrijp ik vandaar mijn eerdere opmerking. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Penthe Geplaatst: 19 januari 2021 Geplaatst: 19 januari 2021 2 minuten geleden, Con zei: Ja dat heb ik gedaan maar de voorkeur wordt hier uitgesproken voor een complete re-install. En dat begrijp ik vandaar mijn eerdere opmerking. Dan wordt het zoeken naar de CD cover van Word en Excel 2007 want die werd op CD geleverd met het serial nummer op de achterkant van de cover.
Con Geplaatst: 19 januari 2021 Auteur Geplaatst: 19 januari 2021 1 minuut geleden, Penthe zei: Dan wordt het zoeken naar de CD cover van Word en Excel 2007 want die werd op CD geleverd met het serial nummer op de achterkant van de cover. Dat is wellicht een optie, zal eens vragen of ze idd een cd hebben. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Mojo Geplaatst: 19 januari 2021 Geplaatst: 19 januari 2021 13 minuten geleden, Con zei: Dat is wellicht een optie, zal eens vragen of ze idd een cd hebben. Kopen ze een crucial SSD dan kun je gebruik maken van Arconis. Werkt perfect voor het kopieren van oud naar nieuwe schijf You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Penthe Geplaatst: 19 januari 2021 Geplaatst: 19 januari 2021 19 minuten geleden, Mojo zei: Kopen ze een crucial SSD dan kun je gebruik maken van Arconis. Werkt perfect voor het kopieren van oud naar nieuwe schijf Met een all in one docking station van 2 tientjes kan dat ook, je sluit beide aan en drukt de clone knop in, geen computer nodig.
Big fellow Geplaatst: 19 januari 2021 Geplaatst: 19 januari 2021 (aangepast) Als de harddisk niet groter is (of is het meer data bevat?) dan de nieuwe SSD, kan je proberen eerst de harddisk te klonen naar de SSD, en daarna Windows opnieuw er overheen te installeren... 19 januari 2021 aangepast door Big fellow Verduidelijking “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Moderator ceesv Geplaatst: 19 januari 2021 Moderator Geplaatst: 19 januari 2021 Die kan je overzetten op de nieuwe computer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen