StressMetStef Geplaatst: 7 februari 2021 Auteur Geplaatst: 7 februari 2021 Op 30-1-2021 om 12:53, Mimisiku zei: CDS geeft niets meer door waardoor ik genegen zou zijn om een abo aan te houden. Heb dezelfde zenders (en meer) bij Joyne voor €10 minder..... Ben ik met je eens. Het enige sterke punt is dat je bij hun nog steeds smartcards kunt gebruiken die 4 streams tegelijk kunnen verwerken. als ze dat afschaffen, denk ik dat iedereen overstapt naar Joyne.
moonchild Geplaatst: 8 februari 2021 Geplaatst: 8 februari 2021 20 uren geleden, StressMetStef zei: als ze dat afschaffen, denk ik dat iedereen overstapt naar Joyne. Echt niet, CAM ga ik niet aan beginnen. Ben toch geen crimineel die enkelband verdient....... VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Op 8-2-2021 om 00:41, StressMetStef zei: bij hun nog steeds smartcards kunt gebruiken die 4 streams tegelijk kunnen verwerken dat is niet eens waar voor alle zenders in het pakket, Dus. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen