astro iris Geplaatst: 2 februari 2021 Geplaatst: 2 februari 2021 Sinds vandaag opgemerkt dat het geluid van VRT nogal hol klinkt. Deze middag dacht ik eerst dat er wat scheelde met mijn oren, maar toen ik zapte naar andere zenders klonken die veel luider. Het is precies of dat r geen bass of loudness meer zit in het geluid. Is dit ook al door iemand anders opgemerkt?
Orgeldandri Geplaatst: 2 februari 2021 Geplaatst: 2 februari 2021 (aangepast) Inderdaad. En enkel op één. Onze ontvanger is aangesloten op een surround systeem. Het signaal voor de centre speaker wordt ook naar de achterspeakers gestuurd. Een TVVLAANDEREN probleem? Of ook een probleem via bv. Telenet of Proximus? 2 februari 2021 aangepast door Orgeldandri
luckyluc Geplaatst: 3 februari 2021 Geplaatst: 3 februari 2021 15 uren geleden, Orgeldandri zei: Het signaal voor de centre speaker wordt ook naar de achterspeakers gestuurd. Een TVVLAANDEREN probleem? Hier (gisterenavond) ook, en ik die dacht dat een van de kinderen hadden zitten 'klooien' aan het surround systeemde
astro iris Geplaatst: 3 februari 2021 Auteur Geplaatst: 3 februari 2021 Het probleem zit volgens mij wel degelijk bij TVVlaanderen. Vanavond de test gedaan en het VRT nieuws bekeken en geluisterd via BVN en daar is het geluid goed. Ook met Canal Digitaal geluidsprobleem.
luckyluc Geplaatst: 3 februari 2021 Geplaatst: 3 februari 2021 Klopt, enkel op Eén. Vervelend probleem met alle geluidsignaal ook naar de rear speakers - klinkt echt niet. Dat TVV het maar vlug fixt.
astro iris Geplaatst: 3 februari 2021 Auteur Geplaatst: 3 februari 2021 Is precies of het geluid vanuit een ton komt.
Pjotrb Geplaatst: 3 februari 2021 Geplaatst: 3 februari 2021 Het geluid is gewoon uit fase. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
astro iris Geplaatst: 3 februari 2021 Auteur Geplaatst: 3 februari 2021 49 minuten geleden, Pjotrb zei: Het geluid is gewoon uit fase. is het bij jou TV Vlaanderen of Canal Digitaal? Hier op allebei.
luckyluc Geplaatst: 3 februari 2021 Geplaatst: 3 februari 2021 @astro iris heb net mail bericht van het probleem aan TVV overgemaakt via contact pagina op www 1
astro iris Geplaatst: 4 februari 2021 Auteur Geplaatst: 4 februari 2021 23 uren geleden, luckyluc zei: @astro iris heb net mail bericht van het probleem aan TVV overgemaakt via contact pagina op www En al antwoord gekregen, bij mij lijkt het vanavond iets beter te zijn en bij jou?
luckyluc Geplaatst: 4 februari 2021 Geplaatst: 4 februari 2021 Geen antwoord en ook niet beter - 'k vind het eigenlijk niet te doen alle geluid (ook) uit de rear speakers
astro iris Geplaatst: 4 februari 2021 Auteur Geplaatst: 4 februari 2021 Ja met die rear speakers kan je het nog duidelijker horen.
luckyluc Geplaatst: 5 februari 2021 Geplaatst: 5 februari 2021 Inmiddels antwoord gekregen van TVV met de melding dat er technische hinder was bij zender één en dat het probleem opgelost zou zijn. Ik heb gereageerd dat de geluidsproblematiek er nog steeds is, zeggen en schrijven gisterenavond.
jeevanhoof Geplaatst: 5 februari 2021 Geplaatst: 5 februari 2021 Gisteren avond was het problem er zeker nog. Als ik via de tv luidspreker luister merk je er eigenlijk niets van. Maar via surround is er niet naar te luisteren. mvg 1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen