Ga naar inhoud


Chinese staatsomroep mag niet meer uitzenden in het Verenigd Koninkrijk.


Sprietje

Aanbevolen berichten


4 minuten geleden, Pionewbie zei:

 

Maar de gewone man in China zijn hard werkende mensen en die verdienen die benaming niet.

Geen flauw idee. 

Bijna 1,5 miljard Chinezen. Vind daar "die gewone man" maar eens. Spelt in een hooiberg...  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er meer gewone mensen in China leven dan die speld in de spreekwoordelijke hooiberg (spelt met T is toch "Dinkel" in het Duits, de meelsoort??)

Of het communisme slechter  (of beter) is dan andere staatsvormen is een totaal andere discussie denk ik... de meningen zijn daar over verdeeld.

 

Overigens heb ik geen idee hoe het met satelliet tv in China zit...  als je daar  BBC news wil zien, zenden ze niet uit via een satelliet die een footprint over China heeft? geen idee, ik heb het niet opgezocht...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik dit in het artikel lees:

Kremlin spokesman Dmitry Peskov denounced the blocking the three stations as a violation of media freedom and of international standards.

dan druipt de hypocrisie er wel vanaf! 

Net nota bene de oppositieleider 2,5 jaar verbannen naar een strafkamp met een leugen, en dan schermen met "media freedom"? Voor wie?

 

(Het is bewuste misleiding om ophitsing te scharen onder de noemen "freedom (ofspeech)". Het Trumpiaans verdraaien heeft zich in vier jaar tijd als een olievlek over de wereld verspreid.)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pionewbie zei:

Maar de gewone man in China zijn hard werkende mensen

 

Hmmm...kan zijn...maar het zijn meesters in het kopieren van geestelijke eigendommen van hardwerkende ondernemers in het Westen.

Ze vreten alles wat zich beweegt en daar hebben we de Corona crisis aan te danken.

Ze vissen de zee leeg, slachten of roeien uit neushoorns en olifanten voor ivoor en voor hun onzinnige ideeen over potentie en hebben geen enkel idee over het behoud van de natuur.

Ze plegen roofboouw op veel Afrikaansen landen...kappen daar bossen voor zeldzaam hout...en ja..zo kan ik nog wel even doorgaan.

 

Het wordt tijd dat de gewone man daar eens de straat opgaat en er tegen in gaat zoals ze dat in Hong Kong deden om de regering misschien wakker te schudden?

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Hier zeggen de mensen mekaar niet eens goede dag als ze mekaar tegenkomen op straat. { nu ja hier in Maastricht wel }

Ook in Amsterdam-Osdorp

Ik stond een keer op de tram-halte op lijn 1 te wachten, er komt een Surinamer naast mij staan en ik wens hem goede morgen, waarop hij antwoordde "goede morgen Heer"

Ik wist nooit dat je ook beleefde minderheids-groeperingen had.

Sindsdien is discriminatie bij mij uit den boze.

Ik deed al nooit aan discriminatie, maar om een discriminerende mop moest ik af-en-toe soms wel lachen, dat doe ik dus niet meer.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Prima besluit. Sta ik helemaal achter.

Het zijn ook niet "de Russen" , maar een zeer specifieke Rus. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er hier iemand die bekend is met de programma's van CGTN?

Als tegengif tegen het haatzaaien van Drs IJzerbout heb ik er eens een uurtje naar gekeken.

Ik moet bekennen dat ik niet heb kunnen ontdekken wat er zo verkeerd is aan deze zender.

Ja, je ziet er veel Chinezen, maar dat mag toch zeker op een Chinese zender?

Anti Westerse propaganda ben ik er hoe dan ook niet tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Zunigkyk zei:

Ja die IJzerbout lijkt duidelijk geradicaliseerd. Komt veel voor in het middenoosten.

Is echt niet zo!

Hij is onze Svetik!

Svetik mag zn eigen mening hebben, maar Svetik is echt niet geradicaliseerd.

Soms komt het een beetje grof over, maar dat hebben we allemaal toch wel eens?

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...