RicardoBelli Geplaatst: 5 februari 2021 Geplaatst: 5 februari 2021 Hallo forumleden ,kan iemand mij de maat doorgeven van de door op de aangegeven gele markering op de foto ??? Betreft hier de op 100 se van Gibertini . Mvg Ricardo .
Tonskidutch Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 mast clamp 30 - 90 staat op de site zelf dan zal het binnenmaatje 90mm zijn The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Sprietje Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 90mm, nee, dat klopt niet. Dat moet ongeveer 115mm zijn. Dit is gerelateerd aan dat er 90mm tussen de U-beugels moet kunnen en de standaard maatvoering van stalen pijpen van 48mm.
RicardoBelli Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Geplaatst: 6 februari 2021 Goedemorgen , ik wilde dit weten omdat misschien de bevesteging van de big bi hierop past, zodat je de schotelantenne kunt kantelen .mvg Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Geplaatst: 6 februari 2021 Op de originele gibertini site kan ik over deze maatvoering niets vinden. Mvg Ricardo
Sprietje Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 Nee, maar ik geef toch aan hoe ik aan die 115mm kom. Dat zal echt geen millimeters afwijken.
bellejt Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 in de handleiding staat ook niks en te slecht weer om te gaan meten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
RicardoBelli Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Geplaatst: 6 februari 2021 Oke dank je wel Sprietje ,ik ga het hier ook nog nameten bij de big bi . En bellejt je hoeft nu ook niet het dak op hoor😄 sneeuw het al bij jullie dan? Mvg Ricardo
bellejt Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 begint grijs te worden maar nog geen sneeuw Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
RicardoBelli Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Geplaatst: 6 februari 2021 Oke hier word er sneeuw om 1800 uur verwacht ,ik heb de ragebol al klaar liggen om de sneeuw van de antenne te vegen. Hier nog een foto van de montageplaat van de big bi schotelantenne. Mvg Ricardo
tjof Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 Gilbertini OP65XP is 95mm net opgemeten. Frans
RicardoBelli Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Geplaatst: 6 februari 2021 Oke bedankt voor het opmeten , mvg Ricardo .
Sprietje Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 De Gilbertini OP65XP is een totaal andere schotel.
a33 Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 11 uren geleden, RicardoBelli zei: Goedemorgen , ik wilde dit weten omdat misschien de bevesteging van de big bi hierop past, zodat je de schotelantenne kunt kantelen .mvg Ricardo Ter info, zie ook mijn opmerking hier over het gebruik van de schotel-skew: Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
RicardoBelli Geplaatst: 7 februari 2021 Auteur Geplaatst: 7 februari 2021 Ja a33 ,helemaal passen zal hij niet . Ik denk dat de montageplaat eerder geschikt is voor de daa 85 van Fuba. Mvg Ricardo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen