michaelangelo Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 Ik zou graag een volledige backup van mijn Image willen maken zoals deze nu eruit ziet. Vroeger maakte ik gebruik van een soort plugin. Kan ik een volledige backup maken in de recovery modus bij een dm920? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Mimisiku Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 Install 'dreamflash' or 'dBackup' plugin... Format a USB stick in ext4 format and label it 'dreamflash'... Create a backup there... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
michaelangelo Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Geplaatst: 6 februari 2021 Dankjewel! Ga ermee aan de slag! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
-verwijderd- Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 (aangepast) De gutemine plugins zitten in de gutemines feed. Welk image staat erop waarvan je de volledige back-up wilt maken? een openImage of dreamOS image ? Met Barry Allen kan men ook volledige image back-ups maken. Spoiler 6 februari 2021 aangepast door satmaat
duitsland Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 @satmaat, Ik probeer al een tijdje de standaard skin van de Merlin image op mijn Originele OE 2.5 te installeren. Nu weet ik dat de makers van Merlin altijd een soort beveiliging in hun software bakken, zodat de skins niet op een andere image gebruikt kunnen worden. Jij met al je ervaring, zou jij weten hoe ik daar omheen kan zeilen, zodat ik die vindt ik zelf mooie skin in mijn image kan plaatsen? Vragen kan altijd, toch?☺️ Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
Gast patje7of9 Geplaatst: 7 februari 2021 Geplaatst: 7 februari 2021 15 uren geleden, duitsland zei: Ik probeer al een tijdje de standaard skin van de Merlin image op mijn Originele OE 2.5 te installeren. Nu weet ik dat de makers van Merlin altijd een soort beveiliging in hun software bakken, zodat de skins niet op een andere image gebruikt kunnen worden. Ze gebruiken een andere naam voor de components/converter/renderer in de skin.xml. Ook zijn in deze scripts extra lijnen toegevoegd. Deze moet je aanpassen wat ontzettend veel werk en tijd vraagt en de nodige kennis vraagt.
duitsland Geplaatst: 7 februari 2021 Geplaatst: 7 februari 2021 Aha, dan is dat te veel werk. dank voor de info☝️👍 Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen