Gast Hilario Geplaatst: 8 februari 2021 Geplaatst: 8 februari 2021 Hallo, ik heb een vraag, ik kan geen sat schotel zetten omdat er een gebouw in de weg staat. Nu heb ik via de kabel maar 3 Duitse zenders, nl. ARD,ZDF en RTL. Is er een mogelijkheid de rest der Duitse zenders te ontvangen?
Mimisiku Geplaatst: 8 februari 2021 Geplaatst: 8 februari 2021 Gewoon via een IPTV lijst in je box... Kun je hier downloaden... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Gast Hilario Geplaatst: 8 februari 2021 Geplaatst: 8 februari 2021 Ik heb geen kennis van dit. alles, kan je een beetje meer uitleg geven,dank
Mimisiku Geplaatst: 8 februari 2021 Geplaatst: 8 februari 2021 Bij de IPTV sectie alhier staat een bestand IPTV_Mix. Dit bouquet kopieer je naar /etc/enigma2. Box herstarten en klaar... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
jeevanhoof Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Wie zegt dat de vraagsteller een ontvanger heeft? Via IPTV kan hij kijken maar gaat dan ofwel een smart tv nodig hebben, liefst eentje met Android of een IPTV player. Desnoods kan hij via de pc of smartphone streamen naar de tv, al dan niet via cromecast. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Hilario Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Idd. ik heb geen ontvanger, kan ik niet alleen ontvangen met laptop; Is het noodzakelijk een ontvanger te hebben?
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 (aangepast) Dreamboxzrend maakt ook lijstjes voor de VLC player....... let wel niet elke werkt wegens de regioblokkering op internet. Die VLC player voor linux of windows moet je dus installeren op je pC of laptop en de lijst inladen. En verder heb je helaas pech mbt Zattoo die onlangs het bijl heeft neergegooid voor distributie in de Benelux, want daar kon je alle Duitse zenders in SD kwaliteit op je laptop zien. 9 februari 2021 aangepast door Tonskidutch layout Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 (aangepast) nog een optie > !!! https://mediathekdirekt.de/ niet alle maar wel veel programma's kun je ook hier vinden, klik die link website van de mediathek bijvoorbeeld de films over Krause 9 februari 2021 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Hilario Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 In de mediathek of live krijg je dikwijls dit te zien, is dan ook geen optie.
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 ja dat schreef ik al dat is wegens die stupide regioblokkering van de providers je probeert nu ook ZDF die je toch al hebt overigens op apple safari zitten er ook wel wat verklikkers neem eens een andere browser Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 (aangepast) p.s. voor mijn Windows 10 kast is de Edge browser wel een heel stuk meer flexibel qua openen t.o.v. de firefox die ik als voorkeur gebruik. 9 februari 2021 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Penthe Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 21 minuten geleden, Hilario zei: In de mediathek of live krijg je dikwijls dit te zien, is dan ook geen optie. Dan installeer je een VPN plugin in je browser en zet je die dan aan op Duitsland. Bijv. CyberGhost VPN Free Proxy.
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 13 minuten geleden, Penthe zei: en zet je die dan aan op Duitsland. uh hoe dan, net eens getest onder firefox werkt niet met live tv Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
jeevanhoof Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Ik werk ook regelmatig met VPN. Dit werkt meestal prima. Alleen heb je bij de meeste VPN's die gratis diensten aanbieden maar een beperkte hoeveelheid date. Meestal maar 1 of 2 Gb per maand en daar zit je snel aan met video. Wil je dus meer en toch een snelle VPN moet je ervoor betalen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Penthe Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 (aangepast) 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: uh hoe dan, net eens getest onder firefox werkt niet met live tv Vreemd bij mij werkt het wel. Maar soms is een bepaalde VPN geblokkeerd en dan gebruik je gewoon een andere. 9 februari 2021 aangepast door Penthe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen