Bloe Geplaatst: 10 februari 2021 Geplaatst: 10 februari 2021 Hi, Ik heb een qviart lunix3 4k satelliet reciever probleem is als die uit het stopcontact gehaald is of een stroom onderbreking is geweest is het een echte mezerie om deze opgestart te krijgen Op de display staat starting _O__ Ipv Booting . . . . Is gelijk datie vast zit een of andere loop als ik dan paar keer terug uit en in stopcontact haal en 30min later wilt hij opstarten, was al zo van in het begin ik deze had heb deze ondertussen upgade naar de laatste openatv, Weet iemand wat hier gaande is? Of dit normaal is of zo (is nieks aangesloten voor het moment geen satelliet geen toslink geen usb of hdd enkel hdmi kabel) Dank.
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2021 Geplaatst: 11 februari 2021 in en uit het stopcontact is al helemaal verkeerd bij de enigma2 bakjes denk dat je eerst eens naar de voeding moet kijken en als die nog goed is het image er opnieuw op moet zetten volgens de flashprocedure van dit merk en model. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen