tim12jimmi Geplaatst: 11 februari 2021 Geplaatst: 11 februari 2021 Hallo heb een Mut@nt HD51 HEVC-4K? en heb er nog een gekockt kan ik allen informatie overzetten naar de andere ? en hoe dan .
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2021 Geplaatst: 11 februari 2021 welk image draai je? neem automaticfullbackup en zet op usb de backup ga je die installeren op de andere, zorg even dat nummer 1 uit is en nummer 2 dan een full restore krijgt daarna pas je zo spoedig mogelijk het ip adres van nummer 2 aan en kan nummer 1 ook weer aanzetten Coles Corner Richard Hawley
tim12jimmi Geplaatst: 12 februari 2021 Auteur Geplaatst: 12 februari 2021 openpli 8.0 als ik dat doe heb ik dan op beide boxen het zelfde. dus kan dan op twee 2 tv het zelfde zien . heb op een box een iptv abonnement
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2021 Geplaatst: 12 februari 2021 18 minuten geleden, tim12jimmi zei: heb op een box een iptv abonnement dat illegaal is zeker? maar dat weet ik niet daar ik me met dat soort zaken niet bezig houd. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen