Denisdaf Geplaatst: 13 februari 2021 Geplaatst: 13 februari 2021 Hallo, Bij BBC entertainment doet er zich een raar iets voor. Namelijk dat de 2e lijn van de subs over de ganse lengte onderbroken wordt door een lijn waar eigenlijk het achtergrondbeeld gezien kan worden. Is dat bij de zender zelf of kan ik er iets aan verhelpen. VU+ Solo² met Openpli er op. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 februari 2021 Geplaatst: 17 februari 2021 Subs? Ik moest even diep nadenken wat dat nou weer is. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 17 februari 2021 Geplaatst: 17 februari 2021 Speakers voor het lage laag. Toch? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 februari 2021 Geplaatst: 17 februari 2021 Kijk hier: "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
--verwijderd-- Geplaatst: 17 februari 2021 Geplaatst: 17 februari 2021 Het verschijnsel van verminkte ondertitels ervaar ik ook wel eens bij iTV* en Channel 4. Zowel met de Topfield als met de Rebox.
Denisdaf Geplaatst: 17 februari 2021 Auteur Geplaatst: 17 februari 2021 We gaan het morgen eens nakijken. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen