Digipaps Geplaatst: 14 februari 2021 Geplaatst: 14 februari 2021 Als ik de UPS aansluit en een stekker achterin heb zitten en ik zet hem aan BOEM zekering in meterkast uit. Kan niet vinden wat ik verkeerd doeπ Tis niet bepaald hogere wiskunde ππ iemand een idee?? digipaps Β "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
D-box Geplaatst: 14 februari 2021 Geplaatst: 14 februari 2021 Hoi Digipaps, Ik heb er totaal geen verstand van, maar heb het volgende gevonden: UPS opnemen in huisinstallatie/meterkast? - Modding, Mechanica & Elektronica - GoT (tweakers.net) ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Digipaps Geplaatst: 14 februari 2021 Auteur Geplaatst: 14 februari 2021 D-box, bedankt voor je antwoord π helaas vind ik daar niet de oorzaak van mijn vreemde probleem. π Β digipaps Β "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Steve Geplaatst: 14 februari 2021 Geplaatst: 14 februari 2021 wat voor upsΒ ?? geef altijd het merk en type nr doorΒ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen