luckyluc Geplaatst: 21 februari 2021 Geplaatst: 21 februari 2021 Is er nu weer wat mis met de ontvangst? Signaal + kwaliteit 100% en toch gestoord beeld, of ben ik de enige?
Sprietje Geplaatst: 21 februari 2021 Geplaatst: 21 februari 2021 (aangepast) Ik zit gewoon naar "Dagelijkse kost" te kijken. Nu met het nieuws zie ik even flink wat blokjes. 21 februari 2021 aangepast door Sprietje
marcske Geplaatst: 21 februari 2021 Geplaatst: 21 februari 2021 Hier ook veel blokjes in beeld op VRT 1 en ook op zelfde zender op live tvapp.
luckyluc Geplaatst: 21 februari 2021 Auteur Geplaatst: 21 februari 2021 app oké hier, via satteliet niet té doen - om welke reden 'who knows' - andere zenders allemaal goed
jeevanhoof Geplaatst: 21 februari 2021 Geplaatst: 21 februari 2021 Hier aan net kijken naar 2 tot de zesde macht en nog geen storing gezien. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Mojo Geplaatst: 21 februari 2021 Geplaatst: 21 februari 2021 1 uur geleden, Sprietje zei: k zit gewoon naar "Dagelijkse kost" te kijken. Nu met het nieuws zie ik even flink wat blokjes. Normaal komen de blokken na Dagelijkse kost😁 1 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
acguest Geplaatst: 22 februari 2021 Geplaatst: 22 februari 2021 Ik zag ze gisteren ook op NatGeo tussen 2100 en 2130 en op zaterdag bij NatGeoWild tussen 2115 en 2300.
luckyluc Geplaatst: 22 februari 2021 Auteur Geplaatst: 22 februari 2021 Gisteren de hele avond naar Eén gekeken via app, dze morgen was alles weer oké. Ben een jaar bij TVV en het afgelopen jaar zijn er toch enkele serieuze storingen geweest - gisteren avond dus voortdurend blokjes en 'scherp' hinderd geluid bij het pogen vasthouden van het beeld. TVV mag wel eens communiceren, desnoods achteraf naar de oorzaak/reden van de malfunctie. Gelukkig is er de app om even op terug te vallen zo niet ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen