Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 Natuurlijk waren er decennia geleden ook desbetreffende opleidingen en konden leerlingen mee met de meester die het aspect veiligheid natuurlijk op verantwoorde manier door gaf aan z'n opvolger. De Ambachtschool, de LTS en MTS, het LBO en MBO, maar langzaam aan verwaterd het overdragen van kennis omdat men ongeschoold personeel neemt voor dakdekkers werk. De >thuisklusser< is goed beraden als hij zich instructie materiaal en informatie over gebouw, gevel en dak onderhoud bekijkt op het internet en niet enkel de verkoop sites doorzoekt naar lage prijzen. Desondanks vielen er nog steeds mensen van ladders, tot op de dag van vandaag. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
gerrit B Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 Dat kan overal gebeuren, ik dacht vrijdag dat ik ook al aan de vloer was, maar moest nog 2 treden 😮 Gevolg dat ik languit op de grond lag en daarbij pijnlijk hard met de terras stenen in aanraking kwam. Ergste was dat ik een portemonnee in mijn kontzak had en dat die nu ergens pijnlijk op afgedrukt staat en bij elke keer dat je gaat zitten even laat weten dat hij er nog is. 😉 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 Ben tot de conclusie gekomen dat je beter geen kleingeld en de nodige pasjes in je portemonnee kunt bewaren. Dus ga nu voor flink wat papiergeld om de klap beter op te vangen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen