Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 moses, kriebel wat is dat ineens gestegen zeg! afvalstoffenheffing is 30% meer geworden en dat voor ëën eenpersoonshuishouden dat kan toch niet iemand dezelfde AANSLAG iemand al bezwaar gemaakt? Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Psychosammie Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Ja joh, het graaien is weer begonnen. Gemeenten moeten hun tekorten aanvullen. WOZ stijgt zo hier en daar ook met 20% Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2021 Auteur Geplaatst: 1 maart 2021 Dus we gaan er eigenlijk allemaal op vooruit? Stond 'n paar maanden geleden nog in de krant. En door de herverdeling van belastingen en uitkeringen gaan we der eigenlijk gewoon weg nogmaals op achteruit. ja ja en dan volhouden dat we zelf niet kunnen rekenen maar de rekenkamer wel? je kunt kwijtschelding aanvragen op bsgw.nl Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Psychosammie Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 1 uur geleden, Tonskidutch zei: je kunt kwijtschelding aanvragen op bsgw.nl Alleen als je in Limbabwe woont hè 😜 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Tsja, het is waarvoor men in dit land kiest en ook bij de komende verkiezingen waarschijnlijk opnieuw gaat doen. De gemeenten hebben de afgelopen steeds meer op hun bord gekregen en steeds minder geld (voor die extra dingen) en de regering zal dat niet fatsoenlijk aanpassen. Dus de gemeenten kunnen niet anders. Ik betaal hier evenveel als anderen elders met 2x zoveel WOZ-waarde, maar heb er begrip voor ook al vind ik er niets leuk aan. Het is regeringsbeleid. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mathjanssen Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Vorige week aanslag gedownload, 98.000 hoger dan vorig jaar. Overbuurman met redelijk vergelijkbaar huis in grote en oppervlakte de zelfde WOZ waarde dan vorig jaar. Ik hoop dat de gemeente dit uit kan leggen. Heb er een bureau opgezet. MJ
Gerard 76 Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Alles wordt duurder Nu wordt er gezegd dat bedrijven meer gaan betalen en dit lijkt voor burgers leuk maar deze bedrijven gaan dit natuurlijk doorberekenen Dus je bent gewoon de sigaar En zo slecht gaat t blijkbaar ook niet als de vvd weer de grootste lijkt te worden
minplus Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Men heeft het steeds over de volgende generaties die de zaak moeten gaan betalen en dat gaan ze vermoedelijk ook moeten. Ook al kunnen de magnaten(firma's) het bedrag binnen een dag ophoesten als ze normaal belast zouden worden als de gewone burger. En dan zouden ze nog miljarden overhouden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Klopt. Al een paar duizend jaar niet. Helaas. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 (aangepast) Corona heeft miljarden gekost en nog steeds. De regering geeft dat uit, heeft daardoor minder voor de gemeenten en de gemeenten verhalen het op ons. Kortom, wij betalen met zijn allen de Corona. Als ons huishuidboekje last heeft van een "lange maand" kunnen wij als burgers nergens aankloppen. Als het huishoudboekje van de gemeente niet te dichten valt wordt er onverhoopt gegraaid naar ons "piepeltjes" Ik heb het geluk dat ik het nog goed kan betalen. 1 maart 2021 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2021 Auteur Geplaatst: 2 maart 2021 Ja kom op hee. 30% hoger en op de journaals sprak men over 17%, bovendien mijn rot huur flatje van badhanddoek grootte is never 180.000 waard. In de buurt worden 2 maal grotere voor 130.000€ verkocht. Haal het geld waar het echt zit en niet bij Jan en Alleman. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen