Ventura Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Op de astra 1 is Eurosport Germany nog FTA. De rest van Eurosport kanalen via verschillende satellieten zijn helaas gecodeerd.
HG5812 Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Hallo. Als je de mogelijkheid hebt om de 9 oost te ontvangen kun je een abonnement bij Joyne nemen.
iemand Geplaatst: 2 maart 2021 Geplaatst: 2 maart 2021 zenderlijst vernieuwen... of bedoel je dit anders ? gr. Erik
Timm1983 Geplaatst: 11 maart 2021 Geplaatst: 11 maart 2021 (aangepast) @ Steve Om je eens te doen watertanden, ik ontvang Eurosport 1 via mijn provider Proximus-TV zowel in het Nederlands als in het Frans en zowel een HD als een SD versie. Eurosport 2 is enkel via een extra abonnement, maar die en nog veel meer ontvang ik via een IPTV abonnement. Misschien een iptv abonnement overwegen, ik betaalde €83 voor 1 jaar alle zenders die je maar kunt bedenken, waaronder ook Eurosport 1 met Nederlands commentaar. Je kunt dan de iptv zenders ontvangen op je smart tv met een applicatie, of met VLC Player op je laptop of computer. PS. Zelf kijk ik nu ook voor 95% naar Eurosport 1 in deze rare tijden, het is rustgevender dan die storende programma's van de vtm of play 4, 5, 6. Timm1983 11 maart 2021 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Sverige Geplaatst: 11 maart 2021 Geplaatst: 11 maart 2021 Eurosport 1 is gratis te bekijken in de Duitse versie in SD kwaliteit.... en de HD versie van Eurosport1 zit in het HD+ pakket... Er is dus eigenlijk geen probleem om de zender te bekijken. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Osoc02 Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 (aangepast) Even dit oude topic gebruiken ivm Eurosport. Vandaag blijkt Eurosport 1 (Duitstalig - FTA) verdwenen uit mijn zenderlijst. De zender zat normaal op Astra 19.2. Is iets veranderd? Iemand meer info? 4 januari 2023 aangepast door Osoc02
Moderator ceesv Geplaatst: 4 januari 2023 Moderator Geplaatst: 4 januari 2023 Iets mis met je zenderlijst? Ik heb beeld op Eurosport 1 op astra 1. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Osoc02 Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 Bedankt voor je reactie. Dan ga ik verder moeten zoeken. Ik maak gebruik van een CI module met losse TVV kaart in een LG tv toestel. Enkele dagen terug nog naar Eurosport gekeken, nu blijkt de zeder foetsie. In mijn zenderpakket van TVV zit geen Eurosport, dus aangewezen op de Duitstalige FTA versie.
minplus Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 Die is gewoon FTA https://nl.kingofsat.net/find.php?question=eurosport+ 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
youriy Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 Ik zie dat ie nu eurosport germany heet. Misschien dat dat verwarring oplevert. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
el renegade Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 45 minutes ago, Osoc02 said: Bedankt voor je reactie. Dan ga ik verder moeten zoeken. Ik maak gebruik van een CI module met losse TVV kaart in een LG tv toestel. Enkele dagen terug nog naar Eurosport gekeken, nu blijkt de zeder foetsie. In mijn zenderpakket van TVV zit geen Eurosport, dus aangewezen op de Duitstalige FTA versie. Ik heb wel vaker meegemaakt dat in een lg tv die auto fastscan doet ineens bepaalde zenders missen, na een zenderlijst update. Als je dan zelf even een scan laat doen in het menu heb je de hele zenderlijst weer.
Osoc02 Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 Hartelijk dank voor de tip. 👍 Zenderlijst opnieuw ingeladen, Eurosport staat opnieuw in de lijst. Nadeeltje: favorietenlijst moet opnieuw ingesteld worden. Dat is een zorg(je) voor later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen