Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2021 Geplaatst: 25 maart 2021 Ik had zelf de Beomaster 3000, waar ik met bloed zweet en tranen de lampjes van heb vervangen die stuk waren. Solderen van een mastgoot dat lukt me nog wel. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Zilverster Geplaatst: 25 maart 2021 Geplaatst: 25 maart 2021 @Drs. IJzerbout, Quote met boxen is de beste reparateur wonend even boven Groningen Ik kon mijn post hier boven niet meer veranderen. Voor jou te ver .......... De plaats is Bedum, maar dat was zoeken om op de juiste plaats te komen na 2 verkeerde adressen, het juiste was nodig om op het goeie adres te komen door in te tikken 9781TJ ( niet bedoeld voor promotie ) , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2021 Geplaatst: 25 maart 2021 Je zou het topic ook "a la" gerard cox en sjoert pleijsier ook kunnen herbenoemen in toen was muziek nog heel gewoon... Maar des al niettemin is een Cloud voor uw favorieten en overal hoorbaar met apps en ingewikkelde of heel simpele apparatuur wel een gemak. Heel wat musici hebben er welvaart door leren kennen en zijn niet meer gekneveld door een Platen Label en diens bazen. Quote The Ugly Truth About Record Labels: How They Kill Artistry and Instincts en zelfmoord kwam ook vaker voor onder artiesten. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen