Blommers Geplaatst: 18 maart 2021 Geplaatst: 18 maart 2021 Geen ervaring met series gemist welke via npo 1 start te zien zijn, ontvanger van hangt in netwerk , wil nu dus die uitzending op mijn tv krijgen, is nog geen smert tv, wie kan mij helpen?
Mimisiku Geplaatst: 18 maart 2021 Geplaatst: 18 maart 2021 Werkt op 'Open' boxen vanwege de DRM maatregelen allang niet meer! Andere plugins van gelijke strekking hebben de handdoek in de ring gegooid.. De Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Blommers Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Geplaatst: 18 maart 2021 Wil niet ilegaal kijken, als ik registreer en abo neem bij npo1 start, was de vraag hoe krijg ik dat dan via kabel op mijn tv?
Blommers Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Geplaatst: 18 maart 2021 Heb al andere oplossing, via chromecast en tablet werkt het perfect. Bedankt voor meedenken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen