Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 heb een stommiteit begaan, ben mijn 7071 seriaal aan het patchen met v9.6, echter heb verzaakt de comm.snelheid te verhogen, waardoor mijn pc en tuner bijna 2 dagen aan het reutelen zal zijn. Iemand een oplossing zonder oslink?
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 ja. comm. afbreken, maar de tuner NIET uitzetten. Als je daarna in DecLink de snelheid verhoogt, kun de de FW er opnieuw inzetten.
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 Als je serieel flasht met serial.exe dan kan je er volgens mij niet meer uit zonder te gaan knoeien. groeten
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 hoe zij jij de communicatie afbreken. ik ben dus bezig met serial.exe, maar heb desnoods ook declink ter beschikking.
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 Ik denk niet dat je uit serial.exe kan stappen en daarna declink opstarten. Ik ga dat hier bij mij onmiddellijk eens proberen. groeten
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 Ja dat werkt. Ik bedoel, dat ik serial gewoon kan verlaten en in de -SE- mode blijf staan op mijn decoder. Het lukt inderdaad om declink op te starten. Ik heb niet getest of hij dan de firmware kan schrijven. groeten
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 Al vast bedankt. kan jij bijv. dan nog wel de firmware lezen. Wat aan zou moeten geven dat communicatie met de ontvanger in takt blijft.
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 Bedankt voor de ondersteuning. Hij staat weer te reutelen, nu op volle snelheid. Kan ik vanavond tenminste nog kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen