Saucer Geplaatst: 19 maart 2021 Geplaatst: 19 maart 2021 Goedenavond. Zomaar een vraag. Ik ben (veel) op internet aan het zoeken naar satelliet spullen. Zo zag ik een advertentie met een LNB van Megasat, de Diavolo. Iemand ervaring met de Megasat Quad LNB, Diavolo? Deze schijnt (volgens de specs) een ruisgetal van 0,1 dB te hebben. Niet dat ik mij hier blind op staar, maar ik was gewoon even nieuwsgierig. De nieuwste uitvoering lijkt (veel) kleiner als dezelfde LNB van Inverto.
Sprietje Geplaatst: 19 maart 2021 Geplaatst: 19 maart 2021 Staar je niet blind op dat ruisgetal van 0,1dB. Dat is geen realistisch getal, 0,2 eigenlijk al niet. In diverse Duitse testen komt hij er goed uit maar nooit als absolute winnaar.
Mrbeam Geplaatst: 20 maart 2021 Geplaatst: 20 maart 2021 Alle waarden onder de 0.5 dB is onzin. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Saucer Geplaatst: 20 maart 2021 Auteur Geplaatst: 20 maart 2021 Sprietje / Mrbeam. Bedankt voor jullie reactie. Ik had ook al zo'n vermoeden. Zag de adv. voorbij komen. Op de afbeelding lijkt hij veel kleiner, maar ik kan nergens iets vinden over het gewicht. Vandaar mijn vraag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen