gerrit B Geplaatst: 27 maart 2021 Auteur Geplaatst: 27 maart 2021 Conclusie moet dus zijn dat de wegbeheerders hun werk eens beter moeten gaan doen en niet de wegen steeds maar smaller maken en meer drempels opwerpen om de snelheid omlaag te krijgen (om het aantal ongevallen te verkleinen) maar ook eens aandacht moeten besteden aan de doorstroming. Ik rij ook vrij veel in Duitsland en daar hebben ze, vind ik dan, geweldige 3 baans wegen. Een wegdeel is daar al wel zo breed dat ze er hier 2 rijbanen op zouden maken maar bij een oprit heb je aan jou kant 2 banen om langzamer verkeer in te halen en bij een afrit heeft de andere kant 2 banen. Doorstroming is bijna optimaal alleen die idioot die toch nog aan het eind waar 2 banen overgaan in 1 baan meent in te moeten halen en over de verdrijf vlakken rijdt veroorzaakt de ongelukken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2021 Geplaatst: 27 maart 2021 Of dat een conclusie kan zijn voor alle N-wegen weet ik niet. De genoemde Napoleonsbaan heeft namelijk als bomenlaan een beschermd karakter wegens die bomen. Dus er valt daar niets te verbreden. With Or Whitout You U2
gerrit B Geplaatst: 27 maart 2021 Auteur Geplaatst: 27 maart 2021 Laten ze dan maar beginnen met de andere wegen zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen