Ga naar inhoud


En weer een zender minder.....


Codx

Aanbevolen berichten

ZENDERWIJZIGING:

 

Vanaf 29 april is MTV Music niet meer beschikbaar. De andere MTV-kanalen blijven wel gewoon beschikbaar zoals je gewend bent

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Één van de redenen om CDS eruit te gooien. Steeds minder zenders maar wel steeds duurder...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik al gedaan in december 2020, mede a.g.v. Discovery etc. Jarenlang een top abonnement gehad + een extra kaart.

Zij hebben nul moeite gedaan om mij te behouden als klant. Het interesseert hen blijkbaar niet.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boeit ze niets. Ze willen snel over naar IPTV en de sat laten doodbloeden... Van mij mogen ze. Ik heb inmiddels meer zenders op de kabel en in een betere kwaliteit... Schotel nog voor BBC e.d.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Ben erg tevreden over Canal Digitaal, ik kijk zowel via satelliet als via hun app. Anders was ik nooit overgestapt van Tv Vlaanderen naar Canal Digitaal, maar iedereen heeft andere interesses:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet dat dit extra 'pulp' zenders zijn die ze van zusteronderneming SkyLink (ongevraagd) hebben doorgeprikt. Vaak zonder ondertiteling en thematiek waar we helemaal niet op zaten te wachten. Zeker geen vervanging voor de verdwenen zenders!! En liefst ook even pronken met andermans veren (Eurosport 1 DE). Gewoon gedaan omdat ze weten dat het NIET uitstralen van Eurosport ze zeker (nog meer) leden had gekost..... Ze zijn heus niet gek daar...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 1 DE is geen gecodeerde zender en die heb ik dus ook niet meegeteld. En of het pulpzenders zijn dat bepaal jij niet. Ik vind dat t/m positie 13 ook pulpzenders zitten maar daar mag een ander anders over denken. De titel klopt in ieder geval niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die is allang weg gelukkig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sprietje zei:

10 jaar geleden had Canal Digitaal 73 gecodeerde zenders in hun pakket zitten. Nu zijn het er 102. Dat is 29 zenders meer. En maar zeuren dat er steeds minder zenders worden. Belachelijk.

 

Ahum....

@Sprietje, het zal wel zo zijn wat je geschreven hebt, daar twijfel ik niet aan;

maar voor die extra zenders moet je wel een CDS-bak hebben die op internet is aangesloten.

 

Ik was niet van plan om zo'n CDS-bak aan te schaffen en ik ontving dus alleen de satellietzenders en niet de internet-zenders.

 

Ik betaalde echter wel het volle pond bij CDS.

 

Ik heb vorig jaar CDS opgezegd en heb daar geen moment spijt van gehad.

 

Ik zit nu bij KPN alles in één-pakket en ben daar zeer blij mee; ik voel me in ieder geval niet genaaid omdat ik alles kan ontvangen wat mijn pakket mij aanbiedt.

 

Mijn ontvanger NanoXX gebruik ik voor de FTA-zenders zoals ITV one HD, Horror channel, Thai Global Netword. etc etc.

 

CDS wil ik nooit meer.

 

Trouwens zijn het wel sukkels bij CDS, ik ben gestopt met hen (al meer dan anderhalf jaar geleden) en ik heb gewoon kijk-rechten op mijn smartcard terwijl ik niks meer betaal.

 

Dus ik kan gewoon nog kijken naar CDS; wat een sukkels!

 

Groetjes man,

D-box

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, D-box zei:

Trouwens zijn het wel sukkels bij CDS, ik ben gestopt met hen (al meer dan anderhalf jaar geleden) en ik heb gewoon kijk-rechten op mijn smartcard terwijl ik niks meer betaal.

misschien moet je niet alles op sat4all schrijven, zoals je woonplaats en zo :grin:

gegarandeerd komt er eens een Audit bij Canal Digitaal en vinden ze die kaart

  • Haha 1

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Sprietje zei:

Eurosport 1 DE is geen gecodeerde zender en die heb ik dus ook niet meegeteld. En of het pulpzenders zijn dat bepaal jij niet. Ik vind dat t/m positie 13 ook pulpzenders zitten maar daar mag een ander anders over denken. De titel klopt in ieder geval niet.

 

Nou en of ik bepaal dat dat pulp zenders zijn (puur omdat IK dat zo ervaar).. Maar uiteraard ieder het zijne/Hare..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in principe wel tevreden met CD, maar er zijn wel een paar pijnpuntjes. Als wielersportkijker mis ik Eurosport enorm en ik vraag me al jaren af waarom RTL Z nog steeds in SD kwaliteit wordt aangeboden via satelliet.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...