Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 Zo...beste mensen daar in Nederland... Morgen dus geen meubelboulevard voor jullie... Β Ik hoop niet dat jullie ontwenningsverschijnselen gaan vertonen. Maar kop-op....volgend jaar 2e Paasdag weer massaal met zijn allen naar de meubelboulevard!Β Β π π π π Β IJzerbout denkt aan jullie en leeft mee....hahaha...π π π π π "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mereltje Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 Lekker op de bank , beentjes omhoog en een biertje erbijπ Groeten Willy Β Β Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
moonchild Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 @Ijzerbout, gaat bij jullie de dromedarissenmarkt wel door? Want dan komen we eraan Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. Β VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
edbe Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 ik ging er toch nooit heen met die dagen, meestal lekker wandelen en daarna lekker thuis brunchenΒ 2 x Gigablue UHD &Β Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Moderator ceesv Geplaatst: 5 april 2021 Moderator Geplaatst: 5 april 2021 Vandaag is het weer om binnen te blijven. Gaat niet bestaat niet!Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β 65" 4-K OLED,Β Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 Een grotere is wel open in Nederland, daar mag je 45 minuten aankopen doen. De meesten zitten allang op de lounge sofa en bingewatchen droomhome of heel Holland bakt er niks van. Moments In Love Art Of Noise Β
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen