blitz10 Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 Heb helaas een uitzending gemist, op duitste commerciele tv.ik weet dat je via tv now, tv uitzendingen kunt terughalen.maar dan heb je een VPN nodig, anders zit je weer met de rechten.Via Ziggo gaat niet. Heeft iemand nog een tip hoe ik deze uitzending kan terugkijken.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 (aangepast) niet alle maar op deze site vindt je de meeste die afspeelbaar zijn https://mediathekdirekt.de/ sinds de regiocode en geoblocking is het lastiger geworden met HBBTV en mediathek. je kan die zelfs als mp4 downloaden en op je mediaplayer afspelen op de site zoek je de naam van het programma, met weinig woorden heb je al vaak resultaat zoals Krause , de Horst Krause films echt een must voor de liefhebbers van Duitstalige film 5 april 2021 aangepast door Tonskidutch aanvulling With Or Whitout You U2
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 klein voorbeeld noch tatort With Or Whitout You U2
blitz10 Geplaatst: 5 april 2021 Auteur Geplaatst: 5 april 2021 ff gekeken, is een wereldtip, alleen jammer dat de comerciele zenders zoals RTL etc , er niet bij zitten. Maar ondanks dat toch zeer handig.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 4 minuten geleden, blitz10 zei: de comerciele zenders ja sorry die zijn er niet natuurlijk te vinden, dan moet je beter je opnames programmeren of op je tweede Vu+ opnemen en delen With Or Whitout You U2
blitz10 Geplaatst: 5 april 2021 Auteur Geplaatst: 5 april 2021 Ik weet het, alleen een mens kan ook wel eens iets vergeten. Vindt het zo wie zo raar dat bij Ziggo, bepaalde zenders niet terug gekeken kan worden.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2021 Geplaatst: 5 april 2021 Ben ik met je eens, voor vele Duitse zenders gebruik ik dus die mediathek of m'n satelliet receivertje met een serie opname vooruit geprogrammeerde opnames per EPG. Waar die plugins echt goed in zijn van VTI zijn die op EPG gegevens gebaseerd voor Duitse programma's en niet te verslaan. Eenmaal ingesteld en de serie komt met alle afleveringen op HDD of NAS. With Or Whitout You U2
blitz10 Geplaatst: 5 april 2021 Auteur Geplaatst: 5 april 2021 Werk momenteel nog steeds met Pli, misschien toch maar eens overwegen om te switchen naar VTI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen