Ga naar inhoud


Feestje in Dubai


Psychosammie

Aanbevolen berichten

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De dames uit een harem staan niet in het openbaar in hun blote kont op een balkon te lallen. 

 

Trouwens wat daar in Dubai gebeurd is zou in Nederland ook niet mogen.

Onzedelijk gedrag, schennis van de eerbaarheid: minimaal € 300 boete of 3 maanden brommen. 

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Trouwens wat daar in Dubai gebeurd is zou in Nederland ook niet mogen.

Nou dat weet ik nog niet zo zeker. Mijn overbuur komt ook altijd in zijn slip aan de voordeur.

Maar in Duitsland NRW mag de huurder volgens de uitspraken van de rechter op zijn balkon doen en laten wat hij daar wil omdat het intrinsiek onderdeel is van het gehuurde object dat niet door de wetgever of verhuurder mag worden gelimiteerd qua gebruik. Enkele jaren geleden heb ik dat uitgezocht en ook hier in verband met een zogenaamd schotelverbod nader toegelicht.

Natuurlijk is potloodventen iets anders maar als ik wil zonnebaden in mijn blote kont op mijn terras mag ik dat.

Daarom mag een bewoner in Nederland ook geen direct inzicht hebben op andermans perceel. En als je die balkons als enige buitenruimte benoemd moet ook daar de privacy gewaarborgd zijn.

Een hiaat natuurlijk in de gestapelde woningbouw, maar toch een grondrecht om piemeltje naakt of plukje tabak naakt die buitenruimte te gebruiken. :wink:

 

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

of plukje tabak naakt

 

Ehh..Tonskidutch....dat zie je nog maar heel zelden...😁

 

Nu..als je naar Dubai gaat, dan kom je terecht in een Islamistisch land waar een wettelijke regelgeving omtrend dit soort dingen is.

En het is wel zo beleefd om je daaraan te houden.

Vooral de streng religieus opgevoede vrouwen nemen er aanstoot aan en zien het liever niet.

Die Ukrainische vrouwen waren gewoon een stel hoeren die niets beters te doen hebben gehad. Alcohol zal er zeker ook wel mee te maken hebben gehad.

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Trouwens wat daar in Dubai gebeurd is zou in Nederland ook niet mogen.

Onzedelijk gedrag, schennis van de eerbaarheid: minimaal € 300 boete of 3 maanden brommen.

 

Zeker al een tijdje weg uit Nederland? Je mag hier rustig een bejaarde in elkaar tremmen en van zijn AOW beroven. Maximaal 2 weken schoffelen en dan nog alleen als het wel past in de drukke agenda van de dader. Behalve als de dader er eigenlijk niets aan kan doen omdat hij zelf ook slachtoffer is.

 

9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Nu..als je naar Dubai gaat, dan kom je terecht in een Islamistisch land waar een wettelijke regelgeving omtrend dit soort dingen is.

En het is wel zo beleefd om je daaraan te houden.

 

Laten we het niet hebben over je aanpassen aan de gewoonten van het land.

aangepast door Psychosammie
  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze uit het land worden gezet , de regering aldaar beslist !!

 

BTW: Mooi uitzicht , foto:

https://www.hln.be/buitenland/dubai-beveelt-snelle-deportatie-van-deelnemers-naakte-balkonshoot~a4925d88/201588384

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, de wetgever beslist.

 

Ik begrijp nogmaals niet de ophef over zulke dingen.

Er wordt hier weer graag naar de Emiraten gewezen met het vingertje van "kijk eens...daar worden zomaar weer eens een paar toeristen het land uitgezet die helemaal niets gedaan hebben".

Ten eerste waren het geen toeristen maar een paar hoeren. En die stonden op een balkon midden in een elite wijk met hun bloote r**t voor iedereen duidelijk zichtbaar zich ten toon te stellen.

Dat is tegen de wet en wordt niet getollereerd. Dat mag preuts klinken voor een Westerling, maar niet voor een Arabier.

In Nederland mag het ook niet...wordt eventueel gedoogd maar dat wil niet zeggen dat het dan in de Emiraten ook mag.

Dus dan is het -EXIT-

Waar is het probleem?

 

Even voor de goede orde van zaken.

Prostitutie in de Emiraten is ook niet geoorloofd. Maar het wordt wel gedoogd.

De bars hier zitten randvol met deze dames en ze komen overal vandaan. Keuze genoeg.

Als je daar zin in hebt dan neem je zo´n dame mee naar je hotelkamer of stopt d´r in je auto en neemt d´r mee naar huis. Dan kan je de hele dag of nacht plezier hebben voor € 200.

De politie zal er niets van zeggen en kijkt de andere kant op.

 

Staat er zo´n dame bij de pas controle op de luchthaven dan weten ze donders goed wat zo´n dame komt doen. En dat het geen toerist is.

Die komen niet met man en kinderen op vakantie.

Ze krijgen een toeristen-visum voor 30 dagen. Willen ze dat weer verlengen dan gaan ze met de bus naar Oman, reizen uit en opnieuw in. Dan hebben ze weer 30 dagen. Dat heet hier "the U-turn".

Een pooiers miljeu is er niet.

 

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ten eerste waren het geen toeristen maar een paar hoeren.

 

Wat denigrerend! Vanwaar deze afkeer?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Psychosammie zei:

Wat denigrerend!

 

OK, sorry..het zijn jonge meisjes die je in een hotelbar vragen of je ze op jouw hotelkamer wilt helpen bij het huiswerk voor hun school-examen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...