Ga naar inhoud


Kijken + opnemen Philips OLED 984


DrNukey

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je kaart is gelimiteerd op, afhankelijk van welke zender je kijkt, minimaal 2 en maximaal 4 zenders gelijktijdig decoderen.

 

Je 2 antenne kabels bepalen verder welke zenders je kunt zien, er zijn 4 kwadranten, met 2 kabels kan je 2 van 4 kwadranten tegelijk aanspreken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog een vraagje bij deze configuratie:

 

De VU+ heeft ook uitgangen voor de coax. Die heb ik nu aangesloten op de TV. Wordt het signaal zo door de VU+DUO ongecodeerd doorgestuurd of heb ik een tweede CD CI+/kaart nodig in de TV (denk het wel). Zou leuk zijn de opnames via de DUO te kunnen doen en het kijken naar een kanaal via de tuners in de TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt voor je tv ook een kaart nodig.

Verder bepaalt je VU+ welk kwadrant er doorgegeven wordt aan je tv, je zult dus een beperkte zenderkeuze op je tv hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, DrNukey zei:

Zou leuk zijn de opnames via de DUO te kunnen doen en het kijken naar een kanaal via de tuners in de TV.

brein dood noemt men dat.

waarom zou je zo iets in godsnaam willen

Koop liever een Unicable II switch en combiner met wideband LNB's dan heeft je DUO4K genoeg te doen.

Beat Dis

Bomb The Base

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

waarom zou je zo iets in godsnaam willen

Ik heb een vriendin die zwaar gebruik maakt van de mogelijkheid opnames te maken en daardoor vaak voorkomt dat ik via een OpenPLI stream een programma bekijk op mijn PC. Ze heeft vaak 1-2 opnames tegelijk lopen en zit tegelijk live te kijken. Als dat laatste op de TV gaat ipv de settopbox, verhoog ik mijn kans om er tussen te komen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan kijken of je de canaldigitaal app op je tv kan installeren en dan via iptv naar een programma kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Je kan kijken of je de canaldigitaal app op je tv kan installeren en dan via iptv naar een programma kijken.

Dat zei CD ook toen ik ze gisteren het probleem voorlegde. Deze TV kan dat.

 

Probleem is dat ik hier in het buitengebied zit en via een T-Mobile 4G voor Thuis aan internet gekoppeld ben. Samen met kijken naar Netflix kijken gaat me dat veel data kosten. Ik heb nu een limiet van 500 GB per maand en ga daar vast overheen komen als ik alle TV daar overheen laat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, ik moet het met 80 Gig doen op mijn 4G verbinding in Frankrijk.

 

Blijft bij Canaldigitaal een 2e kaart als optie over voor je Philips tv.

Ik zou die wel een eigen kabel geven naar de LNB.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Blijft bij Canaldigitaal een 2e kaart als optie over voor je Philips tv.

Ik zou die wel een eigen kabel geven naar de LNB.

Ik heb maar twee koppen op de schotel. Dus dan zou het ten koste gaan van de extra lijn op de VU+DUO4 waardoor meerdere programma's tegelijk opnemen weer problematisch wordt, neem ik aan.

 

Ik heb even naar die Unicable oplossing gezocht op internet, zoals Tonskidutch dat voorstelde. Ik begrijp dat je zo'n kastje dan aan de schotelkant installeert en daarmee meerdere virtuele lijnen naar je kast kan laten lopen over 1 kabel? Dat scheelt me dan extra LNB's op de schotel en kabel trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt ook lnb's met 4 of zelfs 8 uitgangen, even de LNB vervangen voor een met het gewenste aantal uitgangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, zonder kabel gaat het niet.

 

Maar dan worden wel je kijk wensen vervuld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...