Ga naar inhoud


Aantal actieve uren gsm achterhalen.


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of het mogelijk is, het aantal uur dat een gsm heeft aangestaan, op te vragen,

Dus vanaf eerste gebruik tot vandaag. Daar ik het vermoeden heb dat de gsm van mijn ma (geen smartphone) nog geen 6 maand geleden gekocht er een is die is omgewisseld in de doos, er zat ook zo'n vlekje op het scherm. Die gsm moet nu al elke dag opgeladen worden.

Als het aantal uur boven de 4400 uur ligt hen ik zeker dat die gsm niet nieuw was.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 minuten geleden, mebo870 zei:

Ik vroeg me af of het mogelijk is, het aantal uur dat een gsm heeft aangestaan, op te vragen

Zou ik niet weten,

Of daar ook een app voor is weet ik niet.

13 minuten geleden, mebo870 zei:

Daar ik het vermoeden heb dat de gsm van mijn ma (geen smartphone) nog geen 6 maand geleden gekocht er een is die is omgewisseld in de doos, er zat ook zo'n vlekje op het scherm. Die gsm moet nu al elke dag opgeladen worden.

Vreemd, bij een mobieltje dat geen smartfone is heb ik de ervaring dat ie om de 3 dagen opgeladen moet worden.

Uiteraard mag je de naam v/d winkel niet vermelden op dit board; maar ik persoonlijk zou terug gaan naar die winkel en verhaal halen.

 

De medewerker van die winkel zou dus de SIM-kaart en (indien aanwezig) ook de SD-kaart op een ander toestel -het huidige toestel dus- hebben geplaatst.

 

Of de accu is rot, dat mag niet na 6 maanden na aankoop.

 

Dat "vlekje op het scherm" bevalt me ook niet.

 

Ga terug naar die winkel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek op Secret Code van je telefoontype.... Bij Nokia, Siemens, Samsung etc. werkt dat..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bij de Nokia 230, ook een normale telefoon die ik gebruik is het  *#92702689#  wat je intypt, en je kan de fabrikatiedatum zien.

Je hebt er ook een life timer inzitten, maar die is sinds de laatste start... daar heb je dus niet zo veel aan eigenlijk...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Code gevonden voor Panasonic *#*#4636#*#* maar doet niks en lijkt meer voor hun smartphones bedoeld.  

Het gaat om een PANASONIC KX-TU150.

Best op zoek gaan naar een andere senioren gsm, Tips zijn  welkom, maar moet zeker een ledje hebben dat gaat branden als er een sms binnenkomt of gebeld werd. Dat ontbrak hier ook al op.

Ontvangst, geluidsterkte, enz zijn allemaal dingen die men pas ondervind bij gebruik.     

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel erg tevreden met de Nokia 230... die heeft een goed geluid. Veel normale mobiele telefoons zijn helaas ondermaats met geluid, maar deze is volgens mij gewoon goed. Een LED bij binnenkomend sms bericht heeft hij niet. Het is een dual sim, wat voor mij een must is, er zitten 2 sims in uit 2 landen ivm het goedkoop 'naar' het buitenland kunnen bellen.

 

Een andere dual sim die goed is, is de Aligator A880. Deze heeft wat grotere knoppen dan de Nokia, en zijn makkelijker te bedienen.

Die heeft ook een locator er in zitten, die ik nooit geprobeerd heb, daar kan ik dus niets over zeggen.

 

Of beide telefoons nog makkelijk verkrijgbaar zijn weet ik niet, ze zijn hier al weer een paar jaar in gebruik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...