FelixB Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: volgens mij lezen ze gewoon mee 😁 Mag dat niet dan ?! 😮 Vu+ Zero 4k Formuler F3 Dreambox 500HD
davidv Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 7 minuten geleden, FelixB zei: Mag dat niet dan ?! 😮 Iedereen mag meelezen. Maar daarom houd ik mijn potentiële mogelijkheid onder de pet.
sattv4iedereen Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Sparen ze daarmee uit misschien met stoppen in Seca 3? Of is het een pest maatregel zoals de .... Dat doet??? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
FelixB Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Zo, vandaag per post die CI module mogen ontvangen .. Maarre? Meen ergens gelezen te hebben dat een CI module niet zou werken in OpenPli, tot mijn grote verbazing werkte het ding gewoon zonder allerlei aanpassingen e.d. Maar goed, nu dus aan de witte Canal Digitaal CI(+) module 🙂 Vu+ Zero 4k Formuler F3 Dreambox 500HD
Eduard07 Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 1 uur terug, FelixB zei: Mag dat niet dan ?! 😮 Nee! 😠 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mimisiku Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 35 minuten geleden, FelixB zei: Maarre? Meen ergens gelezen te hebben dat een CI module niet zou werken in OpenPli, tot mijn grote verbazing werkte het ding gewoon zonder allerlei aanpassingen e.d. Joe did not lees verry well 😁 CI werkt altijd in OpenPli, CI+ heeft extra’s nodig in /etc/ciplus. De witte 3.5 en M7-CAM701 zijn CI+ modules waarvan de ‘+’ niet is ingeschakeld. Fandaer dat die werken…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
FelixB Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 26 minuten geleden, Mimisiku zei: Joe did not lees verry well 😁 CI werkt altijd in OpenPli, CI+ heeft extra’s nodig in /etc/ciplus. De witte 3.5 en M7-CAM701 zijn CI+ modules waarvan de ‘+’ niet is ingeschakeld. Fandaer dat die werken…. Op die fiets .. En als ze die + aanslingeren dan ..... ?? Vu+ Zero 4k Formuler F3 Dreambox 500HD
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Dan ben jij de sigaar met een oude CI-CAM en kaart. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Frans B Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 12 minuten geleden, Tonskidutch zei: Dan ben jij de sigaar met een oude CI-CAM en kaart. Kunnen we de rook artikelen weglaten? Is ongezond🤣. De pineut kan wel denk ik. 1 System Administrator (niet van deze site)
MaartenM Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Ik heb begrepen dat er al hard wordt gewerkt aan manieren om de oude kaarten werkend te houden. Ik ben benieuwd hoe dat straks werkt wanneer de schakelaar echt is omgezet.
sattv4iedereen Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 48 minuten geleden, MaartenM zei: Ik heb begrepen dat er al hard wordt gewerkt aan manieren om de oude kaarten werkend te houden. Ik ben benieuwd hoe dat straks werkt wanneer de schakelaar echt is omgezet. Reken er dan maar op dat M7 tegen maatregelen zal nemen, die ons de gewone kaartgebruikers niet ten goede komt Opletten dat ze de kaarten niet volledig uitfaseren in nagra ook. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
oldebroek Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Dan ben jij de sigaar met een oude CI-CAM en kaart. of M7, bye, bye, zwaai, zwaai, weer een klant minder. Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
FelixB Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Nah, we gaan het allemaal wel mee maken hiero! Vu+ Zero 4k Formuler F3 Dreambox 500HD
Pergola Geplaatst: 13 augustus 2023 Geplaatst: 13 augustus 2023 Op 11-8-2023 om 13:49, tajvdz zei: Ja en dadelijk kan ik geen module meer vinden en heb ik een probleem. Oh zo. Ja omdat mijn ontvanger al wat ouder is moet ik even voorzichtig zijn met wat ik nodig heb. Ik zie nog voorraad genoeg (CI witte module). Onder andere bij een van de grootste sat websites uit Zuid Holland. Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2023 Geplaatst: 13 augustus 2023 Je kan gewoon ook afwachten. Zoals anderen ook al schreven. En dat er eventueel in stappen afgeschaald wordt was ook al bekend. Koren op de molen van de satshops die nog een voorraad hebben. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen